Inlägg: 2407576
Sv: A proposito de nada
Farsang: Lägg allt krut på att äntligen bygga klart laget => få in vår sista saknade spets till 1:a eller 2:a linan. Då kommer automatiskt någon från 3:e linan att petas ned till 4:e linan och stabilisera denna.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Ja men hade inte det här varit bra då?
Timashov - Larsson - Ölund
Rödin - Kempe - Scott
Eklind - Björninen - Olesen
Strömgren - Palve - Ljungkrantz
Ja men hade inte det här varit bra då?
Timashov - Larsson - Ölund
Rödin - Kempe - Scott
Eklind - Björninen - Olesen
Strömgren - Palve - Ljungkrantz