Inlägg: 2433677
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vet inte om detta har tagits upp här än men enligt vad Måns Karlsson (Hockeynews) på Twitter så kommer Håkansson starta i erat mål ikväll.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Lirat east side hockey manager en del, känns tyvärr lite platt i jämförelse med football manager som jag alltid älskat.
Hur är FHM i jämförelse, om du lirat fm dvs?
Hur är FHM i jämförelse, om du lirat fm dvs?
+ 2

Ljungkrantz, Nordh och Eklind har fått kontraktsförslag. Ölund likaså, där har dom inte hunnit uppdatera ännu.