Inlägg: 2433683
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10063}: Jag har kört FHM sen FHM06 och det blir bättre och bättre. Mycket konstiga buggar i början som dom arbetat bort.
Det jag stör mig mest på är när man väljer olika pp-formationer att man får gissa sig till vem som är point då man ändå har två platser att fylla på backsidan.
Sen är det lite si och så med attributen, t ex såg jag nu att Timashov har 16 utav 20 i tacklingar 😅
Det går ju givetvis inte att jämföra med FM som är världsklass, men helt klart värt ~250kr på rea just nu.
Är man hockeynörd så är det många timmars nöje man har framför sig.
Det jag stör mig mest på är när man väljer olika pp-formationer att man får gissa sig till vem som är point då man ändå har två platser att fylla på backsidan.
Sen är det lite si och så med attributen, t ex såg jag nu att Timashov har 16 utav 20 i tacklingar 😅
Det går ju givetvis inte att jämföra med FM som är världsklass, men helt klart värt ~250kr på rea just nu.
Är man hockeynörd så är det många timmars nöje man har framför sig.
+ 2
Hur är FHM i jämförelse, om du lirat fm dvs?