Inlägg: 2541624
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Jo vars. där skulle jag inte ens oroa mig för längden.
Men om vi fick till följande:
Rödin Larsson silverberg
Berra Kinnvall
Scott Veler Richard Pánik
Theo Billins
Alpacka Ölund Kelleher
Bohm johannesson
Jo vars. där skulle jag inte ens oroa mig för längden.
Men om vi fick till följande:
Rödin Larsson silverberg
Berra Kinnvall
Scott Veler Richard Pánik
Theo Billins
Alpacka Ölund Kelleher
Bohm johannesson
+ 1
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Helt enig med dig ang zucka . Han är i mina ögon den enda dom senaste åren som gör skillnad . Schampo var ju en annan . P å Skröder en annan . Men själv saknar jag en spelare i Brynäs som skulle ta Mads Hansens roll .
+ 2
Tyvärr omöjligt men visar att det finns några få skicklige guttar.