Inlägg: 2541630
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Helt enig med dig ang zucka . Han är i mina ögon den enda dom senaste åren som gör skillnad . Schampo var ju en annan . P å Skröder en annan . Men själv saknar jag en spelare i Brynäs som skulle ta Mads Hansens roll .
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: lite det jag menar, vi vet ju inte riktigt vad någon av dessa norrmän skulle kunna utvecklas till. Minns inte att det jublades när Hansen värvades :)
+ 1