Inlägg: 2581241
Sv: A proposito de nada
Nybro tokpressar med 2 man i egen zon men lik förbannat hittar brynäs inga ytor, så jävla illa, sicken jävla skitinsats🤮
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Oj tycker folk det är så illa härinne?
Tyckte själv Brynäs var det bättre laget, trots att vi gick ner oss lite efter de första 5.
Tyckte själv Brynäs var det bättre laget, trots att vi gick ner oss lite efter de första 5.
+ 12