Inlägg: 2581246
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Ända jag reagerat på, är att vi helt plötsligt inte träffar pucken vid chanser.
Det kommer.
Inte orolig alls
Det kommer.
Inte orolig alls
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: näe, hade inte förväntat mig annat. Ser ut som ett bra lag som möter ett sämre lag som ger sig fan på att förstöra festen. Det kan funka i en match, vi får se, men skulle vi möta Nybro i en kvart så tror jag inte att jag skulle vara så orolig. De jobbar hårt, men det gör Brynäs också. Vi bör nöta ut dem.
+ 3
Tyckte själv Brynäs var det bättre laget, trots att vi gick ner oss lite efter de första 5.