Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: spelat golf, trevlig person
Vad spelar det för roll, killen är fostrad i klubben - men väljer rivalen för lite mer pengar. Då kan man få leva med ett burop och en banderoll.
Vad spelar det för roll, killen är fostrad i klubben - men väljer rivalen för lite mer pengar. Då kan man få leva med ett burop och en banderoll.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Håller med. Hämnden är att vinna över DIF.
Lämna personen ifred i övrigt. Vi vet inget om omständigheterna.
Vill inte ens se Berra platta till honom totalt vid sargen och IKEA/Svedman sedan kommentera att han gillar platta paket.
:-)
Lämna personen ifred i övrigt. Vi vet inget om omständigheterna.
Vill inte ens se Berra platta till honom totalt vid sargen och IKEA/Svedman sedan kommentera att han gillar platta paket.
:-)
+ 1
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Inte min melodi iaf. För mig är Carlsson en bra kille. Spelat golf med honom 2 gånger och mycket trevlig och sympatisk person.
Inte alla som känner till allt kring detta heller. Och bör därför inte döma.
Inte alla som känner till allt kring detta heller. Och bör därför inte döma.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Costanza: Kom ihåg vilken succe det blev när Costanza fick för sig att agera helt tvärtemot sina naturliga instinker i varje situation - eftersom hans naturliga instinkter alltid ledde till misslyckande.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Costanza: !Tänkte ta en tur till Gävle i sommar då jag bott där i två vändor. Skön sommarstad. Kan snacka hockey med alla.!
Som sagt; en gång Brynäs, alltid Brynäs.
Välkommen in i värmen George! Rekommenderar att du köper säsongskort redan nu i Monitorn så behöver det inte bli så stressigt inför matcherna i vinter.
Kör på MoDo-merch i början av säsongen. Sedan gradvis kan du gå över till Brynäs-merch och känna en nästan odefinierbar känsla av värme och vällust ta över inombords :-)
Som sagt; en gång Brynäs, alltid Brynäs.
Välkommen in i värmen George! Rekommenderar att du köper säsongskort redan nu i Monitorn så behöver det inte bli så stressigt inför matcherna i vinter.
Kör på MoDo-merch i början av säsongen. Sedan gradvis kan du gå över till Brynäs-merch och känna en nästan odefinierbar känsla av värme och vällust ta över inombords :-)
+ 1
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Hallå Svensson, ligger lågt på alla sidor. Kul att ni etablerat er nu i SHL. Tänkte ta en tur till Gävle i sommar då jag bott där i två vändor. Skön sommarstad. Kan snacka hockey med alla.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Costanza: Det tror jag nog att du får. Du brukar ju vad jag vet, bete dig som folk
+ 3
Sv: A proposito de nada
Jag gjorde en ;-) till mitt förra inlägg men den föll bort. Kanske inte fungerar med emojis längre.
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: I Carlsson fall tycker jag att vi ska bua, pratas om en enkel banderoll med.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Grin-Olle:
Nej det är väl inte exakt vad man ville ha som ersättare till Eklund eller Frondell.
Sebastian Hartmann verkar vara på gång också och det är väl inte heller någon man sätter i en förstakedja.
Nej det är väl inte exakt vad man ville ha som ersättare till Eklund eller Frondell.
Sebastian Hartmann verkar vara på gång också och det är väl inte heller någon man sätter i en förstakedja.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Bratwursten :
Ja. Du gör naturligtvis som du vill. Och det du mår bäst utav. Men nu är ju äntligen Ramen blockerad. Och dessutom rätt lång period. Skön T!
Lönar sig inte att hålla på med strunt saker i dm osv.
Bara sedan igår har han fortsatt skicka meddelande till mig 3st till.. tycker mest synd om honom själv. Måste må rätt kasst innerst inne.
Ja. Du gör naturligtvis som du vill. Och det du mår bäst utav. Men nu är ju äntligen Ramen blockerad. Och dessutom rätt lång period. Skön T!
Lönar sig inte att hålla på med strunt saker i dm osv.
Bara sedan igår har han fortsatt skicka meddelande till mig 3st till.. tycker mest synd om honom själv. Måste må rätt kasst innerst inne.
Sv: A proposito de nada
Anders Berg:
Gunler kan väl inte räknas som svikare... tror inte ens Alcen ville ha honom.
Om vi ska börja med dom där töntiga sakerna kan man ju bua åt Johannesson i Frölunda, Kellman i Rögle, Eklind i Malmö osv... ingen av dessa inkl Gunler kan jämföras med en sån som Carlsson. Tycker inte man ska bua åt Carlsson heller. Bättre att visa att han valt fel lag genom att vinna mot DIF. Respekt är något detta samhälle har för lite utav.
Gunler kan väl inte räknas som svikare... tror inte ens Alcen ville ha honom.
Om vi ska börja med dom där töntiga sakerna kan man ju bua åt Johannesson i Frölunda, Kellman i Rögle, Eklind i Malmö osv... ingen av dessa inkl Gunler kan jämföras med en sån som Carlsson. Tycker inte man ska bua åt Carlsson heller. Bättre att visa att han valt fel lag genom att vinna mot DIF. Respekt är något detta samhälle har för lite utav.
+ 13
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Inte har så många nya som ska in ??? Har vi förutom junisar fått något in värt å skriva hem om ?
+ 1
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Tycker Gunler har bra målsinne, rätt bra avslutare. I rätt konstellation kan det bli bra. I just Brynäs fall där vi inte har så många nya som ska in så hade jag nog tackat nej.
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Han verkar inte vara någon som fäster sig vid en specifik arbetsgivare. Jag skulle inte bli förvånad om han hamnar i ytterligare en SHL-klubb om två år när hans kontrakt går ut.
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Noel Gunler kan gärna spela i Djurgården, ingen som gjorde avtryck på mig iallafall när han var i Brynäs, vet oxå att Bulan inte grinade när han lämnade Luleå, ganska vek i mitt tycke.
+ 5
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Känns inte som nån spelare som satt några större avtryck - i just Brynäs.
Är väl främst förknippad med Luleå som sagt.
Är väl främst förknippad med Luleå som sagt.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Anders Berg:
Isf var han väl en svikare redan när han gick till Brynäs från Luleå?
Isf var han väl en svikare redan när han gick till Brynäs från Luleå?
+ 6
Sv: A proposito de nada
Lindström: Svikaren! Då har vi två spelare i DIF - minst två kanske - som det ska buas åt i vinter.
Sv: A proposito de nada
Lindström:
Wiken är säkert inblandad men det är Marcus Due-Boje som är sportchef i DIF.
Wiken är säkert inblandad men det är Marcus Due-Boje som är sportchef i DIF.
Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
+ 14
Sv: A proposito de nada
magr: Ja han var det snack om förra sommaren. Skrev då ett nytt tvåårskontrakt med Columbus med ett år kvar nu. Det är väl inte många nordamerikaner som bryter sina kontrakt?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Spammar mig med pm och vill bli min vän här på HS trots att han inte önskar mig en glad midsommar. Säger mer om honom än om oss.
Spammar? Det ser ut som en vänförfrågan enbart. Spammar var kanske att ta i.
Sen va fan, jag hoppas du hade en bra midsommar.
Spammar? Det ser ut som en vänförfrågan enbart. Spammar var kanske att ta i.
Sen va fan, jag hoppas du hade en bra midsommar.
Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Jag pratar gärna politik med dig men inte här i forumet. Kändes som fel ställe.
Och såklart att jag bryr mig om dit mående, självklart. Varför tror du annat?
Och såklart att jag bryr mig om dit mående, självklart. Varför tror du annat?
Sv: A proposito de nada
Konstigt att man vill bli internet vän med någon man inte unnar en glad midsommar. Stackarn...
Sv: A proposito de nada
{Tommy}:
Han är exakt lika mot mig.
Spammar mig med pm och vill bli min vän här på HS trots att han inte önskar mig en glad midsommar. Säger mer om honom än om oss.
Han är ytterst märklig och rätt obehaglig.
Bara låta han vara. Tröttnar väl tillslut. Hoppas jag. Kan ta print på allt han skrivit privat till mig och att han vill bli min vän. Mig av alla... haha.
Skrev bland annat hånfullt till mig att sluta med särskrivningar. Ska försöka bättra mig var mitt svar. Men inte alltid lätt då jag har dyslexi. Men jag bara väntar på att han ska mobba mig för det också. Tror han mår mest dåligt själv och är en ensam bitter person.
Bara behandla honom som luft brukar vara bästa medicinen mot såna personer.
Han är exakt lika mot mig.
Spammar mig med pm och vill bli min vän här på HS trots att han inte önskar mig en glad midsommar. Säger mer om honom än om oss.
Han är ytterst märklig och rätt obehaglig.
Bara låta han vara. Tröttnar väl tillslut. Hoppas jag. Kan ta print på allt han skrivit privat till mig och att han vill bli min vän. Mig av alla... haha.
Skrev bland annat hånfullt till mig att sluta med särskrivningar. Ska försöka bättra mig var mitt svar. Men inte alltid lätt då jag har dyslexi. Men jag bara väntar på att han ska mobba mig för det också. Tror han mår mest dåligt själv och är en ensam bitter person.
Bara behandla honom som luft brukar vara bästa medicinen mot såna personer.
Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Det är bara att "blocka" galningen.
Jag får ännu mer vatten på min kvarn nu. Och hoppas att det någon gång i framtiden ska gå att blocka en användare från att ha flera konton.
För detta är inte en ny användare. Sanna mina ord.
Denna har varit här länge.
Man känner igen lössen på gången.
Så Tommy. Du har så många vänner härinne så logga ut för nu men lämna inte.
Vi har tappat för många bra genom åren.
Mikael.
Jag får ännu mer vatten på min kvarn nu. Och hoppas att det någon gång i framtiden ska gå att blocka en användare från att ha flera konton.
För detta är inte en ny användare. Sanna mina ord.
Denna har varit här länge.
Man känner igen lössen på gången.
Så Tommy. Du har så många vänner härinne så logga ut för nu men lämna inte.
Vi har tappat för många bra genom åren.
Mikael.
+ 8
Sv: A proposito de nada
Ok Beng i ramen med ömma tår verkar besatt av mig. Han skickar flera brev, han vill bli min vän. Han skriver i min gästbok och undrar om jag blev V i valkompassen. För ca 20 minuter sen. Han som inte brydde sig om min situation som sjuk. Han som vände blad för längre sen. Han som inte vill diskutera politik. Om man bryr sig om andra är man vönsterpartist i hans värld.
Det verkar som om han trakasserar mig. Jag får fråga AI
Men det påskyndade mitt uttåg. Tyvärr nådde jag inte 25 år men det är ju skit samma.
Kommer att sakna en del här och er vill jag tacka väldans mycket. Tack!
Hoppas ni får fira det efterlängtade guldet
Tommy
Det verkar som om han trakasserar mig. Jag får fråga AI
Men det påskyndade mitt uttåg. Tyvärr nådde jag inte 25 år men det är ju skit samma.
Kommer att sakna en del här och er vill jag tacka väldans mycket. Tack!
Hoppas ni får fira det efterlängtade guldet
Tommy
+ 5



Väx upp säger jag.