Inlägg: 2687983
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Idag får Mora gärna vinna dock. Får vi garanterat sex matcher i den serien och DIF kan inte avgöra hemma nästa match.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Mora har fruktansvärt svårt att ta betalt för sitt övertag. Spel mot ett mål i 15 min, omställning, 1-0 till Diffet…
+ 2
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Tycker Mora har ett mycket rappare anfallsspel. Tror det passar oss sämre.
Men samtidigt verkar ryssen i Mora instabil och Andrén i mycket bättre form
Men samtidigt verkar ryssen i Mora instabil och Andrén i mycket bättre form
+ 1