Inlägg: 2687985
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Andrén är en medioker målvakt det vet vi och därför fruktar jag jurgån i en final på tal om"släkten är värst". Moras finne Waltteri Ignatjew är betydligt bättre så jag ser helst Mora i final då är platsen i SHL klar. nnnn
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: huvudsaken vi får en lång serie mellan dessa två, annars så tycker jag ingen av dom gör mig sömnlös på nätterna. Det är väl hovet som spökar lite..
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Men lik förbannat är det Djurgården som gör första målet idag och har ledningen i serien. Tycker Mora har ett bättre grundspel men Djurgården har spetsigare spelare. Behöver färre chanser att göra mål, framförallt när Ignatjew verkar tappat spelet han hade i grundserien.
Men samtidigt verkar ryssen i Mora instabil och Andrén i mycket bättre form