Inlägg: 2687992
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: huvudsaken vi får en lång serie mellan dessa två, annars så tycker jag ingen av dom gör mig sömnlös på nätterna. Det är väl hovet som spökar lite..
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Erat: Mora kör många fina bandysvängar i sarghörnen vilket Djurgården har full koll på. När Djurgården är i anfallszonen så skapar de riktigt farliga lägen och ser alltid till att ha full skymning framför målisen när backarna knäpper iväg sina skott. Puckinnehavet i första perioden går till Mora men Dif är klart vassare.
Hoppas Hermansson har några verktyg kvar i verktygslådan.
Hoppas Hermansson har några verktyg kvar i verktygslådan.