Inlägg: 2698081
Sv: A proposito de nada
Samsung: jo sant, men det har ändå blivit ett sorts nytt problem senaste åren p g a att SHL har blivit mer strukturetad hockey 😮💨
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: bästa vore väl om mot all förmodan Lindbom blir kvar i Färjestad ett år till och vi kan/får köpa loss Clara från Färjestad😬😬 men den chansen är väl runt 1% att det skulle ske.
Men då hade man kunnat ta Clara och typ Olof Lindbom som Sportbladet nämnde fanns tillgänglig.
Men då hade man kunnat ta Clara och typ Olof Lindbom som Sportbladet nämnde fanns tillgänglig.
+ 1