Inlägg: 2698082
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: ” bästa vore väl om mot all förmodan Lindbom blir kvar i Färjestad ett år till och vi kan/får köpa loss Clara från Färjestad😬😬 men den chansen är väl runt 1% att det skulle ske.”
Det bästa vore om Anaheim skrev kontrakt med Clara och sen valde att låna ut honom till oss då det sett vilken fin utveckling han haft hos oss. Då betyder inte FBKs avtal ett skit. Tycker det är på sin plats att ge Anthon Hansson cred för Claras grymma utveckling den här säsongen!
Det bästa vore om Anaheim skrev kontrakt med Clara och sen valde att låna ut honom till oss då det sett vilken fin utveckling han haft hos oss. Då betyder inte FBKs avtal ett skit. Tycker det är på sin plats att ge Anthon Hansson cred för Claras grymma utveckling den här säsongen!
+ 13
Men då hade man kunnat ta Clara och typ Olof Lindbom som Sportbladet nämnde fanns tillgänglig.