Inlägg: 2720813
Sv: A proposito de nada
Uppenbart att Timrå ligger långt före i träningen. Helt annat tryck i skridskoåkningen, helt annan kvalitet i forecheck och passningspel.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mattson: HOST host skitsnack vi kommer ifrån HA Timrå ifrån SHL.
Va fan tror verkligen en verklighets förankrad Brynäsare att vi ska kliva in och dominera SHL efter en säsong i HA?
Har inget med försäsongsträning att göra.
Va fan tror verkligen en verklighets förankrad Brynäsare att vi ska kliva in och dominera SHL efter en säsong i HA?
Har inget med försäsongsträning att göra.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Mattson: Hoppas ingen tycker Timrå imponerar i 5 mot 3 dock. Annars känns det som en typisk försäsongmatch. Timrå kanske ligger lite "före" (eller bara annorlunda) i sin träning. Resultatet på försäsongen speglar ju sällan resultatet i serien sen ändå.
Sen vet vi alla att vi vill se Brynäs vinna och spela bra. Menar bara att man inte ska få panik efter 2 perioder där många av spelarna aldrig spelat ihop förut (alltså under match). Det är ju knappast i dag spelare som Silfver, Kopacka och alla andra ska göra sina bästa matcher också.
Sen vet vi alla att vi vill se Brynäs vinna och spela bra. Menar bara att man inte ska få panik efter 2 perioder där många av spelarna aldrig spelat ihop förut (alltså under match). Det är ju knappast i dag spelare som Silfver, Kopacka och alla andra ska göra sina bästa matcher också.
+ 3