Inlägg: 2720819
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gavve: Tycker det finns en ganska viktig sak att tänka på när man ser hur det ser ut.
Vilken kedja i Brynäs ser bäst ut? Jo Rödin/Larsson/Indrasis.
Varför? För att de är samspelta sedan tidigare.
Sedan applicerar vi detta på lagen i sin helhet.
Timrå har i stort sätt samma trupp medans vi har bytt ut halva laget, klart som tusan de är mer samspelta än oss.
Vilken kedja i Brynäs ser bäst ut? Jo Rödin/Larsson/Indrasis.
Varför? För att de är samspelta sedan tidigare.
Sedan applicerar vi detta på lagen i sin helhet.
Timrå har i stort sätt samma trupp medans vi har bytt ut halva laget, klart som tusan de är mer samspelta än oss.
+ 13
Sen vet vi alla att vi vill se Brynäs vinna och spela bra. Menar bara att man inte ska få panik efter 2 perioder där många av spelarna aldrig spelat ihop förut (alltså under match). Det är ju knappast i dag spelare som Silfver, Kopacka och alla andra ska göra sina bästa matcher också.