Inlägg: 2869888
Svarskommentarer
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Utan spelare som täcker eller kan ta retur
Hur fan tänker Djoos när han puttar en sådan där puck från sargen vid blå?
Bort med sånt jävla skitspel
Hur fan tänker Djoos när han puttar en sådan där puck från sargen vid blå?
Bort med sånt jävla skitspel
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
xxx BIF xxx: Jag menar bara att det går fort där. Gissar att Ölund vill komma axel mot axel och har bestämt sig.
+ 1
Det avståndet från sargen ska man inte trycka in någon i sargen oavsett.
Det kan ramlas och fara in med huvudet först o bli en 5 eller mer hursom + skaderisken såklart.