Inlägg: 2869928
Svarskommentarer
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Denna matchen är ju mer eller mindre förlorad i praktiken, så är det nog, men det blir intressant att se inlånade målisen.
Inga större jättemissar av Källgren egentligen, men just sidledesförflyttningarna är han seg på generellt. Hade han varit bättre där så hade han tagit något mer skott med förväntat mål.
Men som sagt inte Källgren fel om vi förlorar, men räddningsprocenten tyder inte på något storspel.
Antal (o)gjorda mål påvisar ändå vårt största problem idag och det är verkligen störst anledning till att vi torskar idag. Vi har ju inte ens målchanser värt namnet.
Inga större jättemissar av Källgren egentligen, men just sidledesförflyttningarna är han seg på generellt. Hade han varit bättre där så hade han tagit något mer skott med förväntat mål.
Men som sagt inte Källgren fel om vi förlorar, men räddningsprocenten tyder inte på något storspel.
Antal (o)gjorda mål påvisar ändå vårt största problem idag och det är verkligen störst anledning till att vi torskar idag. Vi har ju inte ens målchanser värt namnet.
Hur fan tänker Djoos när han puttar en sådan där puck från sargen vid blå?
Bort med sånt jävla skitspel