Inlägg: 2912770
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Är det bara jag som har funderat lite kring speakern?
En Speaker brukar kunna få igång publiken rejält (på övriga arenor), men denna som Brynäs har och som vi har haft i många år, han är ju ganska loj. Är inte det ändå en rätt så avgörande detalj av stämningen som helhet i hallen?
En Speaker brukar kunna få igång publiken rejält (på övriga arenor), men denna som Brynäs har och som vi har haft i många år, han är ju ganska loj. Är inte det ändå en rätt så avgörande detalj av stämningen som helhet i hallen?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Nu är motståndarna så där otäckt svaga igen… Vi vet ju alla vad som brukar hända då… 🫣
+ 2
Sv: A proposito de nada
Pinsamt av Rödin att vädja till domaren när han sparkar bort benet för sig själv
+ 1