Inlägg: 2912786
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ME88x: visst att en ny speaker kan tillföra mer energi till klacken eller dylikt.
Men Kenth är proffesionell och har man vart speaker i 52 år så ger man dem inte kicken förens dem själv vill sluta. Så är det bara.
Men Kenth är proffesionell och har man vart speaker i 52 år så ger man dem inte kicken förens dem själv vill sluta. Så är det bara.
+ 8
Sv: A proposito de nada
ME88x: nej, han är en tydlig och bra röst som hör till! Minns inte vad han heter men när han slutar kommer de låta väldigt tomt i hallen
Tillägg: Kenth va de ju!
www.shl.se/article/9b3asv6-403dd/view
Tillägg: Kenth va de ju!
www.shl.se/article/9b3asv6-403dd/view
+ 2
En Speaker brukar kunna få igång publiken rejält (på övriga arenor), men denna som Brynäs har och som vi har haft i många år, han är ju ganska loj. Är inte det ändå en rätt så avgörande detalj av stämningen som helhet i hallen?