Inlägg: 3038886
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Semic: "Nu måste det väl komma ett uttalande från Alcén?"
Uttalande från Alcén? Vad kan du förvänta dig? Att han ska säga att det var hans fel, be om ursäkt, eller säga helt enkelt "I was wrong, ok???
Nej, det kommer låta precis som vanligt. "Det är så i denna bransch".
Uttalande från Alcén? Vad kan du förvänta dig? Att han ska säga att det var hans fel, be om ursäkt, eller säga helt enkelt "I was wrong, ok???
Nej, det kommer låta precis som vanligt. "Det är så i denna bransch".
+ 3
Men även klargöra om Chrona kommer stanna i Brynäs eller om det finns en risk att vi tappar även honom efter att hans rättigheter byttes bort för ett tag sen
Oavsett vilket så kan man konstatera att den här morgonen fått sämsta tänkbara start, och det är ju knappast så att det här beskedet gjorde Alcéns jobb lättare framåt utan nu är det tillbaka till ruta ett.