Inlägg: 3038891
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: Menar väl mer att nånting behöver komma från föreningen när det här händer såpass tätt inpå att man presenterar spelaren.
Klart jag inte förväntar mig att han ska öppna upp dörrarna till exakt hur förhandlingen med Välimäki sett ut osv, menar mer bara att någon sorts signal behöver skickas ut mot supportrarna.
Klart jag inte förväntar mig att han ska öppna upp dörrarna till exakt hur förhandlingen med Välimäki sett ut osv, menar mer bara att någon sorts signal behöver skickas ut mot supportrarna.
+ 2
Uttalande från Alcén? Vad kan du förvänta dig? Att han ska säga att det var hans fel, be om ursäkt, eller säga helt enkelt "I was wrong, ok???
Nej, det kommer låta precis som vanligt. "Det är så i denna bransch".