Inlägg: 3039038
Sv: A proposito de nada
Huge: nja självklart skulle man väntat tills man var helt säker innan man presenterar en sån här värvning, klantigt!
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Självklart, men det hade ändå inte lindrat besvikelsen nämnvärt hos både Alcen och oss supportrar.
Enda skillnaden är väl isf att Alcen inte hade fått lika mkt skit som han får nu, även om det inte är hans fel nu heller att Välimäki ändrat sig i sista stund.
Är väl som Hemlin säger: i 99 fall av 100 händer det inte att parterna ändrat sig så här sent efter att ha varit överens sen en längre tid.
Nu hände det och jag tror inte att Välimäki innerst inne tycker att han agerat speciellt sjysst i den här soppan.
Om det nu är nån tröst för ett tigerhjärta...
Enda skillnaden är väl isf att Alcen inte hade fått lika mkt skit som han får nu, även om det inte är hans fel nu heller att Välimäki ändrat sig i sista stund.
Är väl som Hemlin säger: i 99 fall av 100 händer det inte att parterna ändrat sig så här sent efter att ha varit överens sen en längre tid.
Nu hände det och jag tror inte att Välimäki innerst inne tycker att han agerat speciellt sjysst i den här soppan.
Om det nu är nån tröst för ett tigerhjärta...