Inlägg: 3039046
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
#33: Ja, visst är det jobbigt med sakliga inlägg.
Förstår att du saknar gnäll- och grininläggen men återkom lagom till seriestarten när dessa börjar hagla mer frekvent än i dagsläget
Förstår att du saknar gnäll- och grininläggen men återkom lagom till seriestarten när dessa börjar hagla mer frekvent än i dagsläget
Sv: A proposito de nada
Kan detta verkligen stämma? Hittade precis på Facebook. Får Brynäs 4 miljoner för Välimäki? Isåfall hyfsad ersättning för de 29 timmar han tillhörde Brynäs
+ 2

Morsning och goodbye