Inlägg: 3039049
Sv: A proposito de nada
Kan detta verkligen stämma? Hittade precis på Facebook. Får Brynäs 4 miljoner för Välimäki? Isåfall hyfsad ersättning för de 29 timmar han tillhörde Brynäs
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Greatredwing : Hmm litar inte ännu på AI. Har inte Välimäkis hittillsvarande NHL-äventyr redan genererat NHL-ersättningen till nån finsk? klubb?
Då kan väl Brynäs inte också få det antar jag.
(testa själva att fråga dagens AI om nåt specialområde som ni kan innan och utan så får ni uppleva rappakalja)
Då kan väl Brynäs inte också få det antar jag.
(testa själva att fråga dagens AI om nåt specialområde som ni kan innan och utan så får ni uppleva rappakalja)
+ 2
