Inlägg: 3039157
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Finns de verkligen nån back som inte har nhl klausul nuförtiden? Ska de värva från div 2?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Greatredwing : beror väl på vilken hylla man letar på. Och när man letar om året.
Vet många många shl lag som redan nu fyllt på med vassa backar från andra sidan pölen.
Vet många många shl lag som redan nu fyllt på med vassa backar från andra sidan pölen.