Inlägg: 3039164
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Så de kan alltså också lämna menar du? Om de får ett erbjudande? Eller värvar vi från en för hög hylla då eftersom de tydligen håller i NA än? Så vi ska alltså inte värva från högsta hyllan utan nån lägre? Jag älskar att vi försöker få in skickliga killar i rätt ålder.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Känns som förra sillyn väntade Alcen (gamblade) med att Soda skulle bli kvar. I år att han skulle vända hem.
Blir rätt mycket chansingar från honom numera. Hur är det egentligen med scoutandet?
Blir rätt mycket chansingar från honom numera. Hur är det egentligen med scoutandet?
Vet många många shl lag som redan nu fyllt på med vassa backar från andra sidan pölen.