Inlägg: 3039252
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Makita: Nog om detta med Jussi. Där kommer vi inte längre.
Förövrigt så lyssnade jag på Sillynews om Jussi.
Dom hade väl att det både var Brynäs fel och inte.
Lyssna själva för att bilda uppfattning.
Detta med att Brynäs inte vinner budgivning om "inhemska" spelare.
Har dom varit med i så många?
Jag önskar att JA skulle satsa på någons toppspelare. Likt Elvenes.
Sno någon från en toppkonkonkurent.
Där måste han bli mer aktiv.
Kanske sker när stommen ska fasas ut.
Förövrigt så lyssnade jag på Sillynews om Jussi.
Dom hade väl att det både var Brynäs fel och inte.
Lyssna själva för att bilda uppfattning.
Detta med att Brynäs inte vinner budgivning om "inhemska" spelare.
Har dom varit med i så många?
Jag önskar att JA skulle satsa på någons toppspelare. Likt Elvenes.
Sno någon från en toppkonkonkurent.
Där måste han bli mer aktiv.
Kanske sker när stommen ska fasas ut.
+ 2
har så förtvivlat svårt att knyta till sig nyförvärv av klass.