Inlägg: 3039248
Sv: A proposito de nada
Makita: Hur vet du och alla andra va Brynäs har fått för spelare på bordet och tacka nej till.Sen om man väljer bort sin moderklubb så är de väl inte Brynäs fel
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Heggih2k: Hela texten är en frågeställning varför Brynäs
har så förtvivlat svårt att knyta till sig nyförvärv av klass.
har så förtvivlat svårt att knyta till sig nyförvärv av klass.