Inlägg: 3039257
Sv: A proposito de nada
RommeTigern: Många HV-fans hade i och för sig gärna haft honom kvar... 36 poäng i ett dysfunktionellt lag senaste säsongen. Men förstår invändningen, har verkligen varit höga toppar och djupa dalar för honom.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Scerban: Rindell är ju fantastisk i powerplay. Det är övriga delar som brister. Bra rollspelare men någon som verkligen driver och leder laget är han inte.
Sv: A proposito de nada
Känns som att Rindell kommer att hamna i Färjestad. De behöver en vass rightback och David Spacek som de hoppats på verkar bli kvar i Nordamerika.