Inlägg: 3039278
Sv: A proposito de nada
Scerban: Rindell är ju fantastisk i powerplay. Det är övriga delar som brister. Bra rollspelare men någon som verkligen driver och leder laget är han inte.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag skulle säga att den senaste säsongen var han bra både i PP och offensivt vid lika styrka. I början av säsongen spelade han inte ens PP och bara 13 av hans 36 poäng var i den spelformen. Den stora frågan är nog om den sanna Rindell är den som gjorde succé förra säsongen, eller den som var katastrofal i Leksand säsongen innan eller den som var halvhygglig i Timrå säsongen innan det.