Inlägg: 3039309
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
#33: Vem gillar inte Gällstedt? Han säger vettiga saker och är lagom nyanserad när något inte fungerar.
Sen är frågan om han inte är lite väl konservativ? Den övriga trion kring honom imponerar inte det minsta givet egna meriter, special teams och målvaktspelet. Är detta resultatet av att JA krävde en ändring men Gällstedt ville hålla sig till sina gubbar? Eller bara att SSK mycket väl kan ta klivet upp någon av kommande år?
Eller så känner han att den här truppen kommit till vägs ände och växlingen får andra hantera.
Sen är frågan om han inte är lite väl konservativ? Den övriga trion kring honom imponerar inte det minsta givet egna meriter, special teams och målvaktspelet. Är detta resultatet av att JA krävde en ändring men Gällstedt ville hålla sig till sina gubbar? Eller bara att SSK mycket väl kan ta klivet upp någon av kommande år?
Eller så känner han att den här truppen kommit till vägs ände och växlingen får andra hantera.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Det är bara att hoppas att man försöker hitta bästa möjliga tränare om Gällstedt lämnar, och inte bästa möjliga före detta Brynäs-spelare.
+ 5
Sv: A proposito de nada
#33: samma tanke hos mig, tror mer på att spetsen på målvaktscoach, och dem andra två ass tränarna är det som behöver förbättras
+ 3