Inlägg: 3039316
Sv: A proposito de nada
Silfver: En intressant spaning är att Gällstedt gång på gång har påpekat i intervjuer att han vill ha klart laget tidigare den här gången och att alla ska vara med när laget går på is för att få ihop gruppen och så vidare. Likväl står man där nu med 4(!) spelare som ska in i ett sent skede, kanske kommer Gällstedt åter igen ha den där ofullständiga truppen som han gång på gång påpekat att han inte vill ha när gruppen ska sättas.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja, lite underförstått i mitt inlägg också. Man kan man ana att Gälla inte är helt nöjd med JAs agerande/leverans.