PX
« Föregående · 109233 Till forumet
Sv: PX
KentaK: Fjortisar nja. Har själv fantiserat om man skulle fått varit med i Robinson så hade man nog burit matchtröjan tills man stupat utav vätskebrist.
Tänk rubrikerna "Brynäs knäckte Robinson Selander"
Annars så ser jag framemot ES för det verkar som vi har ett hyfsat lag nu med Anger och Miettinen, hoppas bara att Soling blir frisk också. Dom rockade fett i Lugano tillsammans med Ram, ta bara Anger han är som bålgeting, överallt på plan.
Snälla Larsson träna straffar jag orkar inte mera!
Ha en trevlig kväll alla Brynäsare
Tänk rubrikerna "Brynäs knäckte Robinson Selander"
Annars så ser jag framemot ES för det verkar som vi har ett hyfsat lag nu med Anger och Miettinen, hoppas bara att Soling blir frisk också. Dom rockade fett i Lugano tillsammans med Ram, ta bara Anger han är som bålgeting, överallt på plan.
Snälla Larsson träna straffar jag orkar inte mera!
Ha en trevlig kväll alla Brynäsare
« Föregående · 109233
ja rösta två gånger på tjejerna....men det hjälpte inte....synd....för det hade vart riktigt vackert att se dom i sina Brynäströjor en vecka till....=)
men tack för en härlig vecka tjejer!