RBK-Bagdag Bobby IF 090214
Huge: Eftersom LHF ligger före så låt de vinna. Bara bättre att RBK inte får fler poäng. På tisdag däremot är det bara bortasegrar som räknas.
16/2 Färjestad - Linköping Skellefteå - Södertälje Luleå - Rögle 17/2 Djurgården Timrå MODO - HV71
Aha, NC har försett Vas och Alcén med Stealth egenskaper, fiffigt.
Hoppas de kommer till nytta någon gång.
Nu gäller det att vinna samtliga hemmamatcher samt hoppas att något resultat går emot DIF och Modo.
Allsvenskan nästa! Han har fått sina chanser och försatt dom, in med J20-lirare istället!
Resultatet mellan Modo och DIF gick ju emot båda lagen... :-)
Kommer man att sova gott efter dagens vinst, eller....?
Länge sen en seger kändes så djävla skön som idag.
Hade fanimej inbjudit munkas och gänget till en gruppkram idag, om dom visat sig härinne.
Och om det ändå går åt helvete så kan man ju alltid skylla på att man ibland gör så dumma saker i lyckorus... :-)
Tror att 77 poäng räcker för slutspel.
"Kommer man att sova gott efter dagens vinst, eller....? "
Så in i helvete,man behöver inte rota fram insomningstabletten ur medicinskåpet.
Nu ser det bra ut igen.
Precis det jag sagt hela tiden:)))
Bissett19: ...Precis det jag sagt hela tiden:))) Jo tjenare :-)
Nästa fredag flyr man landet under sluttampen och om det skulle barka åt skogen så har jag lovat mig själv att jag inte skall åka på en enda KS-match om det blir kval. Tänker bara lägga mig i fosterställning och få infarkt varje gång jingeln går på Sportradion eller om kommentorn vid sända matcher går upp i falsett.
Missade inte många matcher förra kvalet och den jävligaste var i Ängelhom, fast det gick fort att köra hem. Man satt helt apatiskt och styrde bilen bara.
Har plågat mig så förbannat redan dessa år. Idag under en vanlig serielunk så har man puls och en mage som protesterar...
65selander:
"Nästa fredag flyr man landet under sluttampen"
Hmppfff.
Schysst,så då får jag ta hand om 66Berglund o 70Rodrigues ensam nästa Lördag?
Trodde du var en Hardcoresupporter;)
Bissett19: Trodde du var en Hardcoresupporter;)
Nästa lördag sitter jag i allafall kvar på bussen men är bara någon timme kvar till ankomstplatsen "Taxenbach"
när matchen är slut. Att du får ta hand om OBS-klassen kan du inte skylla på mig :-))
Blir nog jobbigt att följa swehockey på mobilen men skattebetalarna står ju för trafikkostnaden. Viva Arbetsgivare.
Nu är det krig som gäller "
Show Now Mercy" och det kommer att utfärdas med mig på sidan om. Förra gången jag avvek från ett slutspel/kval så fick jag ett SMS "Jävla Asplund" Då släppte han in en billig puck mot FBK.Man får hoppas på ett slutspel och om det nu blir RBK och SSK så lär nog AS lagena få det svårt men det skall spelas om det först.
Och vem fan ska man hålla på i matchen Luleå - Rögle?
Ett kryss vore nog det bästa, eller vill vi att Luleå vinner och därmed i praktiken ordnar minst ingenmansland åt oss?
Eller är vi så kaxiga att en Röglevinst är att föredra?
Hoppas ändå på en lulevinst så att man slipper KS-frossan i ett par omgångar till...