Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
« Föregående · 1550643 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic: 2+2. Skiten tar fan aldrig slut. Tack Granis, där inkasserade du garanterat en förlust.
+ 1
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Huge: Finns ingen enskild spelare att värva som skulle kunna göra det här laget till en utmanare om SM-titeln. Möjligtvis hjälpa oss att knåpa ihop några poäng för att greja slutspelsplatsen.
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Steenm: Gröthalsen fick också en tvåa. Men tack i alla fall, Granström
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Lesky: Jag har en känsla att vi kan få svårt att försvara guldet i år!
+ 1
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Jajjen: Helt rätt, EN spelare kan inte göra ett skit åt den här soppan. Så länge det finns spelare som #16 #39 #24 #41 #4 mfl mfl som åker runt och såsar så hjälper det inte vad dom andra heter eller hur dom spelar!
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
sylf: Sevc var ju länge ledig innan SAIK plockade honom. Big mistake av Sundlöv.
+ 1
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic: Snyggt mål med Djoos som hjärna. Låt nu han få fortsätta.
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic: 3-2 nu, Tror Brynäs skulle må jävligt bra av att vinna en sån här skitmatch!
KÄMPA NU!!
+ 1
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
0 poäng och 7-19 i mål på senaste fyra matcherna. Kan bli ännu värre.
Vi kommer bli fullständigt halalslaktade av Rohdin & co i Timrå IK.
Vi kommer bli fullständigt halalslaktade av Rohdin & co i Timrå IK.
+ 1
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic: Haha, som sagt: typiskt.
Gretzky sätter upp 3-2 med fint förarbete och sen går förstafemman bort sig offensivt på direkten.
Jobbiga mål att få i arslet.
Nu backar skåningarna hem ännu mer och inväntar nästa(?) misstag.... :-(
Gretzky sätter upp 3-2 med fint förarbete och sen går förstafemman bort sig offensivt på direkten.
Jobbiga mål att få i arslet.
Nu backar skåningarna hem ännu mer och inväntar nästa(?) misstag.... :-(
+ 1
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Huge: Vilken kris vi är i...
Hoppas Sundlöv slutligen ser detta och HGK öppnar STORA FETA plånboken. Inga tveksamma värvningar nu!!
+ 1
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic: Vad finns det att värva? Vem/vilka kan klampa in och rädda det här sjunkande skeppet??
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Huge: Skulle vara lite klädsamt om du inte kallade Lauritzen för Gretzky ikväll.
+ 8
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
sylf: Ja, nu finns det väl inga spelare kvar, MoDo värvade sin landslagsfinne och Rögle tog Lintner. Sundlöv kanske hittar någon hjälte i AS?
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
sylf: Inte vet jag. Tycker Brynäs organisation borde ha bättre koll på det än jag. Andersén och Hietanen, som sagt...
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic: Varför skulle Andersen och Hietanen komma till Brynäs?
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Man behöver verkligen inte skämmas över den här förlusten!!
Eller vänta...jo, det behöver man. Varenda jävel i laget borde skämmas som hundar!
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic: Endast 2 jävla skott på mål under 3:e perioden såhär långt, det är så patetiskt jävla dåligt, hälften vore nog :-(
Redigerad kommentar
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
sylf: Du frågade ju vilka som kunde komma in och rädda det sjunkande skeppet. Så jag svarade. Dessa två skulle göra det fan så mycket bättre än alla backar utom Gunderson...
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Brynäslegenden: Är väl snarare Järnkrok som skiter i att jobba hem i förstaläget....sen borde persson givetvis ligga på isen för att täcka inte stå på knä...precis som ollas när lintner gjorde sitt mål
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic: Min mormor skulle göra det bättre än alla backar utom Gunde. Hon skulle även göra det bättre än hälften av forwards!
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
70 Rodrigues: #16 på isen igenså jävla dålig, avgå Jonsson...
+ 1
Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
KS, here we come!! Fy fan så jävla dåligt. Nu vill jag se att Sundlöv tar tummen ur röven och styr upp det här. 4 jävla skott på hela 3:e perioden :-(
« Föregående · 1550643 · Nästa »