Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
Rodrigo:
Gubben i lådan Harju kommer säkert avgöra matcher framför mål med sin avighet hoppas jag iallafall.
Peja: Ja, det känns lsom att han låter Saik komma undan med lite av varje. Slashingarna du nämner, men även en highsticking på Larsson och en hakning på Thure.
Skärpning tack.
Redigerad kommentar
Bra när laget går kräftgång.
Kass när laget går bra.
Idag har han inte ett rätt.
Redigerad kommentar
Lindström:
Tänkte just skriva samma sak, seg i tanke o handling
Rör sig lika rappt som två grillade med mos...
Redigerad kommentar
- Nästan beredd att hålla med. Nästan... ;)
Hoppas inte spelarna är lika säkra på att detta är över som vissa skribenter här inne.
Nu är jag dock en extrem "worrier", jag minns en match mot Södertälje säsngen 2007/2008. Brynäs vann med 10-2. Vid 8-2 slappnade jag av på riktigt.
Redigerad kommentar
Maxutdelning, nästan osannolikt.
Dom tokrusar som väntat och får utdelning direkt i andra, fyller på med ytterligare en reducering efter en jävligt tveksam tvåa på Nordan.
Sen kyler vi ner dom rejält med två baljor, Scott fintar ner sin back och sätter 3-6.
Gunde avslutar med 3-7 på ett direktskott från blå, såg inte otagbart ut, den hade Rahm tagit alla dar i veckan... :-)
7 mål på två perioder mot Skellefteå är imponerande!
Nu går vi för tvåsiffrigt!;-)
pekka85:
Brynäs vinner och Färjestad förlorar troligen, livet leker
Lindström:
Helt sjuk match, vem får in detta på bomben lär bli rik
En balja till och en överkörning på Lindström eller på Fröken Ericsson så är jag nöjd!!
Redigerad kommentar
Skellefteå gör årtiondets sämsta match och det lär inte räcka ändå. Hur stor skillnad kan det va på två lag i samma serie?