Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
sylf: Oj så glada kommentatorerna blev...kan inte CMore se till att det finns lite objektivitet i all fall. Pinsamma jävlar.
Lite lamt försvarsspel där, inte heller rättvist.
Hoppas verkligen vi fortsätter såhär. Nästa mål dock sinnessjukt viktigt.
riktigt snyggt mål av haju gött. Jag vill inte låta gnällig nu när vi leder å allt men det är nog fan dom värsta hemmakommentatorerna jag har hört pratar bara saik, det är ju nästan så det går för dom när saik kommer in i annfallszon : )
Hoppas Brynäs kan hålla ledningen matchen ut...
90Steen_: Bra som fan där Harju!!!
Det låg i luften det där, vad vassa vi ser ut att vara.
Har någon sett till Bertilsson sen smällen?
Fan vad vi är agressiva, bättre än på femton omgångar. Slutar väl med et mål i baken!
Faaaan om Bertil drog på sig nåt nytt skit nu...palla.
Hoppas att Bertil är ok.
SKJUT I PP FFS!!!!
Sören Persson och Mikael Nord dömer ikväll.
Brynäs IF | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 4th Line | 25. Johansson, Martin | 24. Hansen, Mads | 31. Granström, Jonathan | |||||
| 3. Djoos, Christian | 27. Lindgren, Alexander | |||||||
| 3rd Line | 29. Molin, Emil | 39. Nordquist, Jonas | 41. Widing, Daniel | |||||
| 22. Sundqvist, Jörgen | 5. Löf, Simon | |||||||
| 2nd Line | 53. Thuresson, Andreas | 19. Järnkrok, Calle | 28. Lindholm, Elias | |||||
| 8. Persson, Dennis | 44. Franson, Cody | |||||||
| 1st Line | 90. Harju, Johan | 9. Enterfeldt, Sebastian | 11. Ollas, Jesper | |||||
| 15. Bertilsson, Simon | 13. Gunderson, Ryan | |||||||
| Goalies | 30. Rahm, Robin 40. Holmqvist, Johan | |||||||
Redigerad kommentar
Jag tycker man ska prova att dela på kusinerna ett tag.
Varför? Jo, ja tycker de är lite för lika i sitt spel(läs spelfördelare)
och det kanske vore en idé att fördela den offensiva kraften i 2 kedjor?
Iaf under ordinarie spelformer. PP är ju en annan femma :P
Calle funkar skitbra som spelfördelare, men som många konstaterat under
den hitills gångna säsongen skulle han behöva en mer renodlad målskytt.
Varför inte Hansen-Järnkrok-Widing te.x? Då får man iaf 2 rightare och en left:are
istället för 3st rightare som man har nu...
Jag tycker att Thure tillför mycket i den kedjan, och har ingenting emot att han fortsätter där, men samtidigt vore det intressant att testa Ollas eller Harju där. Det finns många kapabla forwards i truppen.
Peja: Varför byta bort honom om han är underskattad. OM han skaffar massa yta genom sitt fysiska spel?
Han är bra, men han ska fan inte spela i en förstaline.
tjugo8: Just nu ser jag hellre Djoos som 7e, tycker Löf varit något bättre på sistone och kanske mår Lill-Djoosen bra av lite vila.
Inte så jäkla lätt att plötsligt få så mycket istid/ansvar som han fått.
Ja ibland är motståndaren ofin nog att vara bättre.
foppa78:
Hansen tillbaka!
Vill såklart ha Löf på bänken...
www.brynas.se
... mot Frölunda sa han till killarna att spela försiktigt och akta sig för skador. Då gick det som det gick. Ikväll ska man dock kriga...
Eller inte.
Johan Norrström: Precis! Å det funkar varje gång han säger så!
Eller inte.
Ja det är väl den sortens inställning vi alla förväntar oss. Tommy tror på sitt lag. Vore väl mer oroande om han inte gjorde det.
"Har du hört den förut?"
– Vi har tränat med många kampmoment, vi behöver det. Vi tog inte striden senast och nu ska vi upp och kriga av bara helvete, det är grundkoncept. Vi måste göra en fajtingprestation, varje dag.
(Tommy Jonsson, tränare i Brynäs)
Slänger upp en matchtråd för morgondagen!
Blir tufft visar vi upp samma spel som mot frölunda så blir det storstryk här tyvärr!