1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

SSK-Brynäs 4/10-05


Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Inte direkt några snacksaliga kommentatorer :)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
micke: trodde det va nått fel först ! :) haha

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
PP Brynäs ! ;)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Mycket brynäsare? Klappades mycket när SSK fick utvisning...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Brynäs spelar i sina klassiska rödvitBLÅa tröjor :)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Hm, kommentatorn såg fel... lyckat!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Jah nu ska vi kämpa

Kom igen Brynäs!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
ähh han sa fel, "jag hade inte mina glasögon på mej" .. fan va kasst asså ! :P

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Han värkar vara en väldigt oengagerad kommentator, hatar sånna ! :P

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Bra BP ! ;)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Nästan en bragd att se fel på vita tröjor och röda utan glasögon...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Haha aa .. "Klassiska" vad vet han om det :P

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Frölunda 1 - 0 mot Djurgården efter 34sek. :) hehe

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
NU är det POWERPLAY !! ;)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Känner igen rösten... Powerplay nu för oss!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Om man kollar på swehockey.se så verkar MoDo köra med två målvakter ikväll. :)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Varför buar dom åt Wahlberg? Missade början.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Brynäs det bättre laget enligt radiosporten. Alltid något :)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Farligt läge för Casselståhl alldeles nyss..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Aarnio är en fysiskt stark back, jo men tjena..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Vilken inledning av Honken då ! :)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Honken verkar het..han vill visa att han är nr:1


Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Usch vad tälje verkar trycka på...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Kan inte grabben tala lite närmare mikrofon så det går att höra vad han säger.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Makkan:
Han har väll svalt micken

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Honken äger! Det var ju synd för han att han hade en sån där klausul i kontraktet för jag hörde för ett tag sedan att det var någon NHL klubb som var intresserad!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
PP !

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
pp brynäs nu

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Perfekt att få PP! SSK trycker på och får sedan utvisning. Vore skönt med 0-1 nu!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Nuuuuu blir det mååååååål

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
The play maker: Honken drar inte bara sådär från Brynäs, isf efter denna säsong ..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
ähh Kuparinen ..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Men för helvete Kuparinen! 2+10 fick han också... Suck!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
The play maker: Menar du till nästa säsong? Inga spelare i elitserien kan gå till NHL nu efter deadlinen.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Varför har inte "Örat" fått något namn på tröja än?

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
kompensationsutvisning

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Honken har kontrakt och kan inte byta klubb innan säsongen är slut...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
The play maker: Han hade ingen klausul i kontraktet.Det tyckte Atlanta(har jag för mig) var tråkigt.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
brynasaren: dom har väl svårt att fixa till ett Ö därborta i amerikat.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Tack tack Honken !

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
SSK trycker på. Blir nog skönt med pausvila snart...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Shit! Insidan av stolpen efter skott av Sjödda..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Åhhh va nääära Sjödda!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
oh så nära

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Synd Sjödda :(((

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
SSk klacken hatar Brynäs...vilka svin

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: hur kan man hata Brynäs IF ? :o

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Vi får ge igen när de kommer till Gavlerinken..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
0-0 efter första perioden.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Bra första av honken

« · 586908 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)