SSK-Brynäs 4/10-05
« Föregående · 587055 · Nästa » Till forumet
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!! ;)
SSK - Brynäs 1 - 1 | JÖRGEN SUNDQVIST !!!!!!!!
Faaaaaaaan va skööönt ! :D hehe
SSK 2 - 0 , fan oxå ! :( så jävla tungt!
SSK - Brynäs 1 - 1 | JÖRGEN SUNDQVIST !!!!!!!!
Faaaaaaaan va skööönt ! :D hehe
SSK 2 - 0 , fan oxå ! :( så jävla tungt!
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Men känns inte säkert. SSK trycker ju på. Men skönt med storspel av Honken och mål av Sunken.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Skönt för Viitakoski att få ut nåt positivt av allt slit. Han brukar ju kunna spela bra i Scaniarinken...
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Nya,smarta Brynäs!
Men det håller inte att ständigt bli bakåttryckta på bortais ...
Men det håller inte att ständigt bli bakåttryckta på bortais ...
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
claesw: SSk ligger förvisso på, men det låter inte katastrofalt illa. Borde kunna ge utrymme för kontringar.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse: Blue Öyster är inte det en homoklubb??
Vet inte om dom håller så tät i baken :=)
Vet inte om dom håller så tät i baken :=)
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Alisandali: Yup... men skulle inte du hålla tätt bakåt om du var på den klubben? Precis vad Brynäs måste göra.. ;)
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Killen på radiosporten säger ju att det e ett kyligt och smart Brynäs vi ser nu!
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_:
Kommentatorn är faktiskt 10 klasser bättre än clownen som pratade från Globen.
Kommentatorn är faktiskt 10 klasser bättre än clownen som pratade från Globen.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Makkan: Är det nån som minns kommentatorn från Norrtälje Cup? Där hade vi en riktig lampskärm.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Hong Kong: Det är riktigt bra! Vi har väl nästan spelat över 30minuter i BP nu också hittills i år.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Ohh nära 2 - 1 med minuten kvar .. Honken är verkligen matchens hjälte hittills !
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
SSK - BIF 1 - 1 | Periodpaus efter 2:a !
Skotten: 34 - 11 (22 - 5)
1 - 0 Henrik Petré '3
1 - 1 Jörgen Sundqvist '5
Skotten: 34 - 11 (22 - 5)
1 - 0 Henrik Petré '3
1 - 1 Jörgen Sundqvist '5
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Lite jobbigt att göra 10 mål i sista perioden. För inte ska vi vara sämre än Frölunda?
Ujj, 22 skott av Tälje.
Ujj, 22 skott av Tälje.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: 22-5 i skottstatistik! Honken verkar må bra av konkurrensen med Korhonen.
Frölunda-DIF nu 1-1 (SHG från DIF), HV-Modo 0-0.
Frölunda-DIF nu 1-1 (SHG från DIF), HV-Modo 0-0.
« Föregående · 587055 · Nästa »