Truppen
« Föregående · 276051 Till forumet
Sv: Truppen
Strozzi: Tänk på att man antagligen inte satsar på tre målvakter nästa säsong och att man såg Karjalainen som ersättare för Soling som kommer tillbaka. Sedan går ju också Danielsson och Rönnquist in i laget. Då blir det tre eller fyra spelare som återstår: 1 back, 1 målis och 1 forward (kanske 2).
Sv: Truppen
aphac: Det var väl det du indirekt sa:
"Alla lag förstärker ju sina lag då räcker det inte för BIF att bara komma till samma nivå som detta år , då flyger vi ut i raketfart!!!!!!"
Om alla andra förstärker innebär väl det att de blir bättre samt som du helt riktigt kom fram till "vi flyger ut med raketfart". Alla lag blir bättre utom stackars BIF.
"Alla lag förstärker ju sina lag då räcker det inte för BIF att bara komma till samma nivå som detta år , då flyger vi ut i raketfart!!!!!!"
Om alla andra förstärker innebär väl det att de blir bättre samt som du helt riktigt kom fram till "vi flyger ut med raketfart". Alla lag blir bättre utom stackars BIF.
« Föregående · 276051
jag menar.. d blir svårt o hitta ersättare som är sämre än Jobs, Floberg, Kösa, Pekkala, Berka osv..
Vad tror ni??