« Föregående · 296794 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues:/Westerlind:
hmpf..
Tur man inte har en pulsmätare för då skulle displayen spruckit för länge sedan.
"nollornas" kamp verkar gå till Sudden (3-3)
hmpf..
Tur man inte har en pulsmätare för då skulle displayen spruckit för länge sedan.
"nollornas" kamp verkar gå till Sudden (3-3)
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues:
Underbart att vi kan följa matchen på Hockey Live. Synd bara att det långa stunder hackar och mer låter som plågsamma ljudförsök från Hardcore-techno-klubben på bygdegården i Vemdalen.
Underbart att vi kan följa matchen på Hockey Live. Synd bara att det långa stunder hackar och mer låter som plågsamma ljudförsök från Hardcore-techno-klubben på bygdegården i Vemdalen.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Och nu säger dom att SSK är neutraliserade dom sista minuterna!
Man blir lätt pressad när man släpper in ett mål till uddamålöverläge.
Nu hade vi tur enl "live" så gjorde Björck en Checking behind.
Man blir lätt pressad när man släpper in ett mål till uddamålöverläge.
Nu hade vi tur enl "live" så gjorde Björck en Checking behind.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Var det två säsonger sen som ssk kvitterade mot Brynäs med tre sekunder kvar? Sen avgjorde Ove i förlängningen med det värsta slagskott hallen sett.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Brynäs har fastnat i egen zon och är hårt pressade med 7 min kvar!!!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Lilljanne: Jag såg matchen mot DIF och då var det i andra perioden man tappa spelet lite efter deras mål,,men i tredje tycker jag då inte att de spelade dåligt
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Lilljanne: "nöjd med en pinne."
I helv... Sånt raggarsnack håller inte:
UT OCH KRIGA - FULL FART FRAMÅT BRYNÄS!
I helv... Sånt raggarsnack håller inte:
UT OCH KRIGA - FULL FART FRAMÅT BRYNÄS!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Var är din fighting spirit!
Gå ett varv runt huset så skall du se att det är färdigtspelat med Brynäs som vinnare när du har kommit in igen.
Gå ett varv runt huset så skall du se att det är färdigtspelat med Brynäs som vinnare när du har kommit in igen.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Gusten: Aldrig, aldrig, aldrig ger vi upp!
Om tiden kunde gå lite snabbare och ingen utvisning så kommer vi att kontra in pucken.
Om tiden kunde gå lite snabbare och ingen utvisning så kommer vi att kontra in pucken.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
ruppe: En mobiltelefon slutade att vara en mobil för många år sedan. Sedan så har så kallade handdatorer ramlat in
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Oavsett vilka nyanserade infon du får så vet jag att Kupan kommer att bli nyttig för oss denna säsong!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Enligt en direktrapport från Scaniarinken så spelar Brynäs sitt bästa spel på många år, dom chanserna SSK har haft då har Kuparinen och Björck varit inne på isen, dom hänger inte med riktigt.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Ett första test på nya Brynäs. Förra säsongen räckte knappast en tvåmålsledning i sista perioden. Fixar dom det är har det definitivt hänt nåt sen sist.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Att målskyttet lossnat känns lovande. Förra säsongen var ju hopplös och bedrövlig när det gäller målgörandet. Rakt igenom.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Fagersta: Brynäs ser alltså sega ut och SSK ser tunga ut.... Hoppas SSK kollapsar först :)
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Lilljanne: Härligt, det ser verkligen ut som vi kan bli ett slutspelslag. Fick just ett sms från Roger: "Mår bra." Gör jag också.
« Föregående · 296794 · Nästa »
Grymma Tigrar