1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779523 inlägg · 7967 ämnen
« · 299239 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Tabellen!
Tabellen ser ut som följer, LHC-Modo började kl 20:00!

1.Färjestads BK 9 P +10
2.HV 71 9 P +7
3.Timrå IK 9 P +5
4.Brynäs IF 9 P +2
5.Frölunda 6 p
6.Luleå 6 p
7.Linköping 5 p
8.SSK 5 p
-----------------------------
9.Leksand 4 p
10.MIF 3 p
-----------------------------
11.MoDo 3 p
12.Djurgården 1 p

Sv: BIF-FBK
westerlind: *pust, stön och svett* Var nära att tro på en avstängning i Brynäs-gb:n efter mitt tips inför 3:e perioden.

Sv: BIF-FBK
65Selander: Ja, jag tror det är:

1. FBK 9
2. Timrå 9
3. Brynäs 9

Sv: BIF-FBK
YES!!!!!!!!!!! I feel so good now! Why there is no video from our home matches in hockey live?

Sv: BIF-FBK
*Pust*

Det är ju skoj att grabbarna gör det spännande för oss :)

Sv: BIF-FBK
Wesley:
Tack Brynäs för för att man höll på få en hjärtinfarkt, tackar även hyvönen för att han är så smidig!

Tack alla på nätet, nästa gång kanske vi orkar hålla humöret uppe hela matchen ;)

Hong Kong hälsar att matchen i Malmö var skit.

Förresten vi går väl nästan upp i serieledning nu eller?

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Japp. Han var helt osynlig både mot dif och mot ssk.

Sv: BIF-FBK
Nu är det dags att flytta på Soling. Anger spelar i hans skugga nu. 1 passningspoäng på fyra matcher. Det är tydligt att killen inte trivs.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Tittade på highlights från ssk - brynäs på hockeyligan. Vårt 5-3 gjordes av en riktig doldis: Jakob Karlsson! :D

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues:

Då kan man gå in och duscha svetten av sig nu :-)

Sv: BIF-FBK
RavenLord: Det kan man lungt säga!!

Sv: BIF-FBK
westerlind: Härligt att kunna lyssna på de sista 11 sekunderna utan den minsta ångest!!!

Sv: BIF-FBK
Ohhh va härligt att se på Hockeykväll nu :)

Sv: BIF-FBK
YEEEES! Herregud! Mitt stackars hjärta orkar inte med det här i 50 omgångar. Korta ner serien!

Sv: BIF-FBK
westerlind: 7-27 i skott på dom 2 sista perioderna!!!

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Sv: BIF-FBK
65Selander: Det är ju bara att tacka och ta emot.

Sv: BIF-FBK
JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Jo jag vet, slappna av de kvällar Brynäs lirar det unnas vi ju aldrig numera...

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Inte första gången han gör så här Hyvönen

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Klar det sitter i huvudet, seriens näst sämsta lag förra säsongen, leder med 4-0 mot seriens favorit som sedan börjar ta in i tredje perioden. Tror attt det komer bli bättre och bättre ju längre serien går om Brynäs fortsätter det spel och inställning man visat hittills.

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Lägg er på pucken!

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Klipsk kille den där Hyvönen.

Sv: BIF-FBK
65Selander:

Grattis, och dom pengarna går till BIF givetvis hehehe!

Sv: BIF-FBK
65Selander: 11 sek kvar och tekning i Brynäszonen!!!

Sv: BIF-FBK
65Selander: Du bjuder du på en bägare sen då? ;)

Sv: BIF-FBK
Clarence: Fråga inte mig, jag är lika less på det här som du. :)

Sv: BIF-FBK
65Selander: 21 sek kvar o en FBK utv! Nu ska det väl vara själva fan om dom inte ska klara det här!!!

Sv: BIF-FBK
Inte för att vara egoist men det räcker med mål nu eftersom jag har 4-3 till Brynäs på Unibet som ger 35ggr pengarna på en 10kr satsad

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Ja men vadå, hur stor ledning ska man då behöva ha för att det ska gå att hålla huvena kalla. Räcker inte ens 4-0 på hemmaplan, då...

Sv: BIF-FBK
65Selander: Punktera i tom kasse nu för fan!!!

Sv: BIF-FBK
Clarence: Tror inte det har med kondisen att göra. Det sitter i huvudet. Eller i väggarna, precis som med Brynäsandan...

Sv: BIF-FBK
Clarence:
Tror mycket sitter i psyket, det är inte bara Brynäs som släpper sådana här matcher och FBK är ett j-a starkt lag!

Sv: BIF-FBK
65Selander:

Dags att skicka ut B Danielsson på isen nu fören repris :-)

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Undrar fortfarande varför det går att spela bra och tryggt i två perioder men inte tre. Brynäsarna verkar inte orka 60 minuter. Det har man märkt även i de första matcherna i serien. Att det aldrig verkar gå att skaffa spelarna tillräcklig kondis...

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues:
KOM IGEN NU 1.45 kvar kom igen Brynäs, kom igen

Sv: BIF-FBK
65Selander: *ASG*

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Som man sår får man skörda!

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Nu skall vi ta't lungt din lilla bastkjolsbärare!

Håll detta nu Brynäs Pleeese

Sv: BIF-FBK
65Selander: 2:56 kvar och Färjestad mot Korhonen!

Sv: BIF-FBK
Clarence: Svaret är att andra lag har typ 10 miljoner mer att köpa spelare för.

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: 15.37 på klockan enl liveradion undra hur långt efter de är i sin sändning...forfarande 4-3 på swehockey.

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Håller med dej helt. Varför går det aldrig för Brynäs att spela bra i 3 perioder när det går i 2? Den frågan lär vi aldrig få nåt vettigt svar på...

Sv: BIF-FBK
65Selander: Börjar du bli kaxig din banjospelare :-))

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Må så vara. Men kan man göra 4-0 på två perioder ska man kunna låta bli att tappa allting i sista.

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Det jag skrev var att FBK skall inte gnälla på sina skador eftersom dom säger att dom har en bred trupp! Läsförståelse?

Sv: BIF-FBK
5 min kvar och bara Färjestad!!!

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Att spela jämnt med Sveriges bästa hockeylag utan en förstafemma är skitbra.

Sv: BIF-FBK
Spelar Sjödin hela tiden?

Sv: BIF-FBK
65Selander: Vad var det du skrev om FBK:s bredd?

« · 299239 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)