« Föregående · 299549 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: 3:e Femman
Prosten: Måste säga att Björn Danielsson har växt otroligt till denna säsong, han och de andra i 3:e kedjan kommer att bli otroligt nyttiga i år.
-HF
-HF
Länkar:
http://www.fyllefemman.com
http://www.fyllefemman.com
3:e Femman
Kyrö-Nyllet-Björne gjorde sin bästa match i Brynäsdressen denna afton, vilken inställning!
1:a perioden var bland det svettigaste man sett i Gavlerinken....folk stod å fånstirrande rätt ut i tomma intet med ett stort flin på läpparna i pausen mellan 1:a o 2:a.
Man trodde fan knappt att det var sant.
Tack Brynäs för den uppvisningen.
Till er som valde att sitta framför datorn denna kväll: Moaoahahhahahaa!
1:a perioden var bland det svettigaste man sett i Gavlerinken....folk stod å fånstirrande rätt ut i tomma intet med ett stort flin på läpparna i pausen mellan 1:a o 2:a.
Man trodde fan knappt att det var sant.
Tack Brynäs för den uppvisningen.
Till er som valde att sitta framför datorn denna kväll: Moaoahahhahahaa!
Sv: BIF-FBK
HF: ooooooooooooops, den var lite större än jag tänkt, nån moderator i närheten som kan plocka bort den då man inte kan editera själv?
-HF
-HF
Länkar:
http://www.fyllefemman.com
http://www.fyllefemman.com
Sv: BIF-FBK
HF: Hmm, det blev vistt fel ;) Nu då? [bild]192.168.5.2/foton/fullsize/33eda640a1a107ad585b0cae9d527635.jpg[/bild]
Länkar:
http://www.fyllefemman.com
http://www.fyllefemman.com
Sv: BIF-FBK
65Selander: poppis att klistra in bilder idag? Slänger in en ego bild ;) [bild=www.fyllefemman.com/foton/fullsize/33eda640a1a107ad585b0cae9d527635.jpg]
Länkar:
http://www.fyllefemman.com
http://www.fyllefemman.com
Sv: BIF-FBK
Mickis: Japp, underbar seger och underbar stämning faktiskt. Bra att klacke skanderade åt disco-nissen som sköter ljudet att sluta spela :)
-HF
-HF
Länkar:
http://www.fyllefemman.com
http://www.fyllefemman.com
Sv: BIF-FBK
Mickis: Japp, samma känsla fick jag. Det såg ut som om han åkte och letade Brynäsutvisningar.
-HF
-HF
Länkar:
http://www.fyllefemman.com
http://www.fyllefemman.com
Sv: BIF-FBK
micke: Passar bättre med en mörk bakgrund men vacker var den.
-HF
-HF
Länkar:
http://www.fyllefemman.com
http://www.fyllefemman.com
Sv: BIF-FBK
Mickis: Jo, Rönnmark hade inte många rätt, missade ett flertal cross-checkingar från färjestad och ett av målen var ju solklar spark. Sen gick han ju på en del grova filmningar från tex Fröken Nordström, kan man inte stå upp som en man kan man lägga av med hockey. Bara kärringar lägger sig ner och bölar efter en närkamp. Jag syftar alltså på Kupans fina tackling som han surnade till över och gav en eftersläng på, när Kuparinen slog tillbaka lde sig Nordström ner och började böla.
-HF
-HF
Länkar:
http://www.fyllefemman.com
http://www.fyllefemman.com
Sv: BIF-FBK
Vilken match, första perioden är det bästa jag sett Brynäs prestera på ett par år. Färjestad var otroligt stirriga. Det var rätt så förståeligt att tempot skulle bedarra i andra perioden, men Brynäs stod upp rätt bra och Karhu räddade verkligen matchen. Sen var dagens hjälte otrolig, inte nog med att han gjorde 2+1 han spelade samtidigt minst lika bra defensivt och kämpade upp flera färjestadsspelare i sargen. Tyvärr inleddes tredje av ett mycket tidigt mål, nerverna hamnade utanpå vissa spelare och misstag gjordes. Särskilt backarna var riktigt spaka, Sjödein/Casselstål undantagna. Färjestad var mycket griniga och odiciplinerade igenom hela matchen, se bara på Nordströms utvisning och Hyvännens. Dessutom så började en viss Jörgen Jönnson käfta med underteckand under matchen :) Inte särskilt rutinerat.
Vill bara tacka Brynäs för en mycket spännade match och en skön seger. Godnatt och glöm inte att surfa in på [url=www.fyllefemman.com]www.fyllefemman.com[/url] :)
-HF
Vill bara tacka Brynäs för en mycket spännade match och en skön seger. Godnatt och glöm inte att surfa in på [url=www.fyllefemman.com]www.fyllefemman.com[/url] :)
-HF
Länkar:
http://www.fyllefemman.com
http://www.fyllefemman.com
Sv: Tabellen!
[bild]www.sportsnack.nu/img/lamp_22x15.gif[/bild][bild]http://www.sportsnack.nu/img/lamp_22x15.gif[/bild][bild]http://www.sportsnack.nu/img/lamp_22x15.gif[/bild][bild]http://www.sportsnack.nu/img/lamp_22x15.gif[/bild][bild]http://www.sportsnack.nu/img/lamp_22x15.gif[/bild][bild]http://www.sportsnack.nu/img/lamp_22x15.gif[/bild][bild]http://www.sportsnack.nu/img/lamp_22x15.gif[/bild] BRYNÄS IF [bild]www.sportsnack.nu/img/lamp_22x15.gif[/bild][bild]http://www.sportsnack.nu/img/lamp_22x15.gif[/bild][bild]http://www.sportsnack.nu/img/lamp_22x15.gif[/bild][bild]http://www.sportsnack.nu/img/lamp_22x15.gif[/bild][bild]http://www.sportsnack.nu/img/lamp_22x15.gif[/bild][bild]http://www.sportsnack.nu/img/lamp_22x15.gif[/bild][bild]http://www.sportsnack.nu/img/lamp_22x15.gif[/bild]
Sv: BIF-FBK
Vid 4-0 är matchen normalt sett slut, om vi bara lyckas hålla tätt de första 5 min i sista. Nu fick dom 4-1 redan efter 29sek, precis vad som behövdes. Sen drar väl Soling på sig 2+2 och dom får ytterligare luft under vingarna. 3:an kommer av bara farten. Vi möter Sveriges förmodligen bästa lag och lyckas ändå hålla undan till slut. Det bevisar att det finns bra moral och tåga i laget.
Dom som börjar yra om dålig kondis och att det skulle sitta i huvet vet inte vad dom talar om. Forecheckingen och urladdningen i de 2 första sätter naturligtvis spår, det skulle det göra på vilket lag som helst.
Hade vi haft fjolårets lag inför sista, då hade man varit riktigt orolig.
Att det till slut blev jämnt idag hade dock helt logiska förklaringar....
Kul f.ö att höra Skalman efter matchen. Med ett stänk av besvikelse i rösten konstaterade han att FBK inte riktigt hann ikapp.
Dom som börjar yra om dålig kondis och att det skulle sitta i huvet vet inte vad dom talar om. Forecheckingen och urladdningen i de 2 första sätter naturligtvis spår, det skulle det göra på vilket lag som helst.
Hade vi haft fjolårets lag inför sista, då hade man varit riktigt orolig.
Att det till slut blev jämnt idag hade dock helt logiska förklaringar....
Kul f.ö att höra Skalman efter matchen. Med ett stänk av besvikelse i rösten konstaterade han att FBK inte riktigt hann ikapp.
« Föregående · 299549 · Nästa »