« Föregående · 282153 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Markus Korhonen
KungMartin: Glöm Honken för h-e. Han är i kalasform och håller på att spela till sig vad som helst over there.Vem skulle vilja komma till BIF som det ser ut inför nästa säsong? Dackell som har lovat komma tillbaka måste vara glad att han har ett år kvar på sitt kontrakt med Canadiens.
Sv: Vår nye Forward
70 Rodrigues: Hard to say anything. Korhonen has played at least as well as Ram did in Sm-liiga, and he is much cheaper than Jamie, but is Korhonen THE goalie we were expecting to come? We just have to wait and see. Hopefully he is a new Kapanen.
Sv: Vår nye Forward
70 Rodrigues: Jag vill inte få ett SMS imorron som säger typ:Sven Smiding,Mullsjö klar på 10 år!!!
Sv: Markus Korhonen
E det nån som vet om de öronmärkta pengarna till Norrena/Honken gick till att få Korhonen? Om inte så finns ju resurserna för att köpa in Honken också. Dessutom borde pengarna som lösgörs när Ram försvinner räcka för att täcka kostnaderna för Korhonen. Så rent tekninskt sett borde pengar till både Honken och Korhonen finnas, men å andra sidan, med Brynäs ledning så kan man väl inte ta nåt för givet.
Sv: Vår nye Forward
LUNDSTRÖM 6: Hopefully Nemirowsky... this is from finnish transfersite... -David Nemirovsky, h (Brynäs/SWE?)
Sv: Vår nye Forward
LUNDSTRÖM 6: Det är nog bäst att dom presenterar Nemirovsky eller någon ännu bättre så att man kan få bli lite glad för en gångs skull! Snälla Brynäs, överaska positivt när det gäller den nye forwarden!!!!
Sv: Domarskandal
LUNDSTRÖM 6: Sluta o drick nu broder, gå o lägg dig istället så kommer det att kännas mycket bättre i morgon bitti. Glöm inte din medicin, natti natti........:-)))
Sv: Markus Korhonen
Bright:
Jag har inte påstått att Korhonen är en toppmålis.
Det enda jag påpekade var att det inte var synonymt med att vara en usel målvakt bara för att man för tillfället inte är nummer ett i sitt eget lag, inget annat.
Jag har inte påstått att Korhonen är en toppmålis.
Det enda jag påpekade var att det inte var synonymt med att vara en usel målvakt bara för att man för tillfället inte är nummer ett i sitt eget lag, inget annat.
Sv: Markus Korhonen
Tha Bear: Då har det alltså förhandlats med Norrena, "Honken", Lasak o Korhonen och Brynäs lyckades att knyta till sig den sämsta av dom, vilken överaskning!!!
Sv: Markus Korhonen
Tss. Sicket nerköp. Nu kan jag ju avslöja det jag visste förra veckan, det som ni blev så sura över när jag inte avslöjade det.
Brynäs hade långt gångna förhandlingar med Slovakiens VM-målis Jan Lasak. Men nu blev det alltså Korhonen istället. Ingen dålig målvakt visserligen, men ingen Lasak heller.
Brynäs hade långt gångna förhandlingar med Slovakiens VM-målis Jan Lasak. Men nu blev det alltså Korhonen istället. Ingen dålig målvakt visserligen, men ingen Lasak heller.
Sv: Domarskandal
Paneb: Vad är det för nivå på dig då? Kalla mig för "gnällspik" bara för att jag inte står med mössan i hand o tycker att allt är bra!
Sv: Domarskandal
70 Rodrigues: Fattas bara att "Honken" hamnar i ett annat elitserielag till hösten nu...
Sv: Domarskandal
Paneb: Jag är förbannad o då använder jag sett sådant språk eller är det förbjudet??? Olika personer reagerar på olika sätt o det är ju jävligt tur det!
Sv: Domarskandal
70 Rodrigues: ja det är just din ordval som visar vilken du är,
det är lite "dagisnivå" över ditt sätta att möta kritik. Det måste vara jobbigt att det alltid "brinner till" för dig ;-)
det är lite "dagisnivå" över ditt sätta att möta kritik. Det måste vara jobbigt att det alltid "brinner till" för dig ;-)
Sv: Domarskandal
Sylf: Jag tror på BRYNÄS och på våran EK , som ni höjde till himlen när dom presenterades.
BRYNÄS MOT NYA GULD
BRYNÄS MOT NYA GULD
Sv: Markus Korhonen
Clarence: Det enda hopp som finns är väl om 2-3 andra lag gör fiasko under nästa säsong. Brynäs självt blir knappast bättre i alla fall.
Sv: Domarskandal
LUNDSTRÖM 6: tror du dom värvar en målvakt till? jocke lundström är väll 19 år nu...sissta års junior och han tillhör väll atruppen?
Sv: Markus Korhonen
Sylf: "Vi har fått ett om möjligt sämre lag till nästa säsong". Ja, därom är du och jag, och kanske några tll, helt överens!
Sv: Domarskandal
70 Rodrigues: Stämmer MEN det är nog så att till hösten står
HONKEN SOM FÖRSTEMÅLVKAKT I BRYNÄS.
BRYNÄS MOT NYA GULD
HONKEN SOM FÖRSTEMÅLVKAKT I BRYNÄS.
BRYNÄS MOT NYA GULD
Sv: Markus Korhonen
65 Selander: Tjära o fjädrar är nog fan för milt för Norberg, vad sägs om en hink o 10 kg betong och kanonplats i Nybroviken...:-)
Sv: Markus Korhonen
prosten: Kan vi inte säga så här så du blir nöjd: Tjohoo, vilken toppmålvakt Brynäs värvat! Är du nöjd? Det är ju ändå dit du vill att vi ska komma, väl? Att jag ska ge med mej och hålla med om det?
Sv: Markus Korhonen
lindberg: Svårt att sia om en målis som inget har sett förutom en som jag inte kom ihåg vad han hette, han hör hemma i Haparanda iaf. Förhoppningsvis så kommenterar han Markus senar i kväll.
Största besvikelsen är väl att man har förväntat sig en Målvaktsgud efter alla rykten. Säger som Tony-
63Norberg börja springa ;)
Största besvikelsen är väl att man har förväntat sig en Målvaktsgud efter alla rykten. Säger som Tony-
63Norberg börja springa ;)
Sv: Domarskandal
Paneb: BIF har tutat i allt och alla att dom ska värva en riktig målvakt,satsa pengar på det. Man siktar mot månen och hamnar på avbytarbänken i en latrin 5dm under jord. Vi är grundlurade.Jag har trott på BIF hela tiden i denna fråga, ack vad jag bedrog mig.
Nu har sagt mitt om detta för idag. Bläääääää
Nu har sagt mitt om detta för idag. Bläääääää
Sv: Markus Korhonen
aphac: Det här var ju droppen alltså.Gå ut med info om att värva en toppmålis.Sen komma dragandes med en reservfinne.Fan.Nästa säsong kommer inte att bli bättre än den som gick.Undrar vem siste forwarden blir ? Uffe Sterner ? Undrar om det inte hade varit lika bra att behålla Ram,med ett försvar av ES klass kanske han varit bra,men å andra sidan var ska vi hitta ett sånt åt honom.Hugesnacket om att dom bästa nyförvärven ersätter dom sämsta flyktade håller inte längre heller.Vi har fått ett om möjligt sämre lag till nästa säsong.Kul !! Till å med Tor har kastat in handduken,säger det mesta.
Sv: Markus Korhonen
Vi får hoppas att kärpäts målvaktspar varit lika bra som Frölundas, då kan det vara ok med en andremålvakt. Är verkligen 1,8 milj i årslön för mycket begärt av Norrena (onormalt mycket för en bra målvakt?). 150 000 i månaden om det är lön i 12 månader som gäller, vad hade Ram tro? När de verkliga siffrorna kring ekonomin kommer ut då kommer nog också lösningen på värvningstaktiken....spara, spara och spara....
Sv: Domarskandal
Paneb: Och vem fan är du då??? Jag gnäller väl hur mycket jag vill eller ska jag be dig om lov?
Sv: Markus Korhonen
Bright: Nej du säger ju att man int3e kan vara en toppmålis om man inte är ordinarie eller?
Norrena är inte ordinarie.
Norrena är inte ordinarie.
Sv: Domarskandal
70 Rodrigues: Du har tydligen ingen av dina bättre vårar, jag föreslår att du börjar hålla på gnaget i stället. Jag har väll aldrig sett maken till "gnällspik"
Sv: Markus Korhonen
Clarence: Det var målisen det. Nästa gång man ska bli besviken blir väl när eller OM det blir en forward till. Det är bra att försöka gaska upp sig till dess. Vad lätt det är att göra så otroligt många fans=åxå sponsorer ju, besvikna.Verkligen Silly season.
Sv: Markus Korhonen
Bright: Men lilla vän,Norrena är ju inte ordinarie i sitt klubblag......
Att han är en toppmålis råder inget tvivel om, men han är fortfarande inte ordinarie. Så lägg ner ditt resonemang.
Att han är en toppmålis råder inget tvivel om, men han är fortfarande inte ordinarie. Så lägg ner ditt resonemang.
Sv: Domarskandal
LUNDSTRÖM 6: En Leksands supporter hade undringar om Brynäs målvakts situation! Jag vet inte om Leksands GB är allas GB?
Sv: Markus Korhonen
jorka: Jävligt intressannt att veta vilka sponsorer som kallar detta stjärnmålisförvärv. Fy F-n. Det här var inte kul, fast man har anat det värsta.Toppmålvakt eller inte så är smaken som baken tydligen. Denna finne kostar säkert "för mycket" iallafall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
« Föregående · 282153 · Nästa »