1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779098 inlägg · 7967 ämnen
« · 282232 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Vår nye Forward
Makkan: Jag håller med om att vi måste ha kvar Lill-Nyllet.

Sv: Björnen från Tammerfors
70 Rodrigues:

Det kanske det som är modellen. Torkad flugsvamp som på vikingarnas tid. Får börja testa det. Men vikingarna blev inte så gamla, men dom fick dö lyckliga.

Sv: Björnen från Tammerfors
Clarence: Inte ens Henning tror ju att Brynäs kommer att lyckas ta SM-guld dom närmaste 4-5 åren!!!

Sv: Björnen från Tammerfors
Clarence:

Det pallar jag aldrig. Då ligger jag 3 fot under jorden.

Sv: Björnen från Tammerfors
prosten: Hur gör du/ni för att vara så positiva hela tiden, inga svampar eller andra droger va......:-)

Sv: Björnen från Tammerfors
Makkan: 2 säsonger... det är väl inget. Brynäs kommer nog som det verkar snarare att leva upp till devisen" 7 svåra år"...

Sv: Vår nye Forward
LUNDSTRÖM 6:

Jag hade hellre sett att Lill-Nyllet fått ett 3-årskontrakt en Björne Danielsson.

Sv: Vår nye Forward
Vad roligt det blir när Nylander får ett 3 års kontrakt...


BRYNÄS MOT NYA GULD

Sv: Björnen från Tammerfors
70 Rodrigues:

Det blir ett besök hos farbror doktorn så han får skriva ut en låda losec till nästa säsong. 2 säsonger i rad pallar inte buken med.

Sv: Björnen från Tammerfors
70 Rodrigues: Ja, klackarna i taket i april -04. Eller hur?

Sv: Björnen från Tammerfors
70 Rodrigues: Just det.

Sv: Björnen från Tammerfors
Makkan: Ryck upp dig broder! Nu ska vi vara positiva allting kommer att ordna sig till det bästa, finns ingenting att oroa sig för, det kommer att bli en kanonsäsong för vi har ju ett superlag o värvningarna har ju överaskat positivt hela tiden......:-)

Sv: Björnen från Tammerfors
Makkan: Du fär väl (tröst-)äta nåt då. En makka, kanske...

Sv: Björnen från Tammerfors
Jag känner mig tom.

Sv: Björnen från Tammerfors
prosten: Synd bara att det inte är någon hockey så att man skulle få se han live. Vem vet han kanske glänser nästa säsong vem vet

Sv: Björnen från Tammerfors
Sylf:
Korhonens smeknamn se rubrik.
83 pannor fördelade på 185cm.
Han var tydligen på väg till Luleå 2001 men Kärpät erbjöd honom då ett miljonkontrakt för att stanna i klubben.

Sv: Vår nye Forward
LUNDSTRÖM 6:

Det är möjligt att Jäger blir en kanon för Timrå. Det är inget som säger att han skulle vara sämre än våra nya backar.

Sv: Välkomna
ruppe: näe

Sv: Vår nye Forward
LUNDSTRÖM 6: 176 lång och 82 pannor,vilken gigant.....

Sv: Välkomna
nån som har nått glädjande att säga ang. Kourhonen

Sv: Vår nye Forward
Makkan: Timrå kom med en riktig stor back...
Mycket bättre en våra nya backar...
Att vi missade honom illa.

BRYNÄS MOT NYA GULD

Sv: Vår nye Forward
Makkan: TIK tror jag inte kommer att komma med någon smash hit eftersom jag tror att dom är i liknande ekonomisk situation som oss, fast nästa år med en ny arena och hyfsat spel då får dom in kulor

Sv: Vår nye Forward
myra: All heder åt dig om du har rätt men har du fel så placerar vi dig i cementhinken bredvid 63 Norberg o ni får tillsammans vaja bland dom andra liken i Nybroviken.....:-)

Sv: Vår nye Forward
myra: Norrena "var så gott som klar" för Brynäs. Enligt dig för nåra veckor sen.

Du är inte trovärdig,men den som lever får se.


Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!

Sv: Vår nye Forward
Det ska bli intressant och se vad våra elitserie-konkurenter kommer att presentera för några kanoner den närmaste tiden.

Sv: Vår nye Forward
Tor Karlström: Nemirovsky är KLAR. Läs tidningarna imorn får ni se *lipa* :)

Sv: Vår nye Forward
LUNDSTRÖM 6: Eller Dupontarna,passar bra in bland alla andra seriefigurer.

Sv: Vår nye Forward
Tja!
Drömvärvningen är: Tony Mårtensson,men LHC bjuder väl bättre då kan han räknas bort,eller...???

Då är väl: David Nemirovsky eller Jarkko Varvio mer troligt då.
Men Timrå är också intresserade av Vavio.

"Vår nye forward" kan också vara: Peter Nylander som får nytt kontrakt av Brynäs,kanske...

Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!


Silly Season går vidare,vilken jävla skitdag!!!

Sv: Vår nye Forward
70 Rodrigues: Janne kock!

Sv: Vår nye Forward
myra:

Är det ingen som har trampat ihjäl myra´n än.

Sv: Vår nye Forward
myra: Och vad har du för källa denna gång???

Sv: Domarskandal
Sylf:

Avdelningen onödigt vetande så har jag för mig att Igor Boldin hade spelat i TuTo Åbo innan han kom till Brynäs IF.

Sv: Vår nye Forward
Nemirovsky är klar! :)

Sv: Markus Korhonen
LUNDSTRÖM 6: Hörde ett rykte i skolan idag att du hade sagt att Honken kommer hem?? Absolut 100%-igt???

Sv: Vår nye Forward
LUNDSTRÖM 6: Roy och Roger... Kanske skulle kunna fixa med motståndar bussarna så att alla andra lag blir tvugna att lämna walkover =)

Sv: Vår nye Forward
LUNDSTRÖM 6: Vore skönt om dom kunde göra klart med slitvargen samt en till målspottande forward.....tror ju inte Dacke kommer hem, men det finns ju fler än han att välja på

Sv: Vår nye Forward
67Noden: Eller dom där som drev en mack...

Sv: Vår nye Forward
LUNDSTRÖM 6: Med ekonomin som är i klubben nu så skulle det kanske räcka till bröderna Djup

Sv: Vår nye Forward
67Noden: Finns det inga fler bröder vi kan skaffa?

Sv: Vår nye Forward
LUNDSTRÖM 6: Vi har ju redan bröderna Johansson då vore det väl käckt med bröderna Nylander oxå....

Sv: Vår nye Forward
LUNDSTRÖM 6: Jo hej du!!!!!

Sv: Vår nye Forward
70 Rodrigues: Är det ett dröm kontrakt för dej?

Sv: Markus Korhonen
micke: Det blir röda siffror bort imot -5mille.

Sv: Björnen från Tammerfors
prosten: Alla björnar från Tammefors är välkomna

Sv: Markus Korhonen
KungMartin: Ram tjänade nästan 140.000 kr/månaden så pengarna räcker gott och väl till Korhonen. Kan inte tänka mig att finnen tjänar i närheten av det. Sponsorpengarna till en målvakt skulle väl främst gå till att köpa loss Norrena från VF eftersom han har kontrakt med dom har jag för mig? Möjligtvis blir det pengar över till en eller förhoppningsvis två bra forwards.

Helt klart är iallafall och BIF har skurit rejält i lönekostnaderna inför nästa säsong. Är det ett tecken på att man kommer presentera rejält röda siffror under årsmötet?

Sv: Vår nye Forward
LUNDSTRÖM 6: Har Nylander skrivit på ett 5-års kontrakt eller???

Sv: Vår nye Forward
70 Rodrigues: Det blir en slit varg.

Sv: Markus Korhonen
KungMartin: Äntligen en som börjar fatta.
Det är nya kvastar som sopar i Brynäs.

BRYNÄS MOT NYA GULD

Sv: Björnen från Tammerfors
prosten: Självklart! Vi måste ju ge honom en chans......:-)))

Björnen från Tammerfors
Välkommen då Karhu.
Jag förmodar att samtliga på HS instämmer.
:-)

« · 282232 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)