« Föregående · 289948 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Mästarcupen.
65 Selander: Det kommer att serveras i cafeterian i år också plus att vi som bor på förläggningen blir erbjudna att äta med spelarna på hotellet för en billig penning, inte så dyrt som förra året.
Sv: Mästarcupen.
Anneli S: Dom var ju även på Hotell Roslagen förra året också!
så det har ju faktiskt inte förändrats något, tyvärr!
Återstår väl och se om dom som driftar cafeterian fixar något i år också.
så det har ju faktiskt inte förändrats något, tyvärr!
Återstår väl och se om dom som driftar cafeterian fixar något i år också.
Mästarcupen.
Det verkar som om Mästarcupen i år är ännu mer inriktad på företagare än förra året. (Inte oss vanliga supportrar) Det näms ingenting om några fester i eller i anslutning till hallen. Där ska det tydligen bara vara en sportmässa och festligheterna ska hållas på hotell Roslagen. Varför ändra på något som var så bra från början? Jo vi supportrar betyder ingenting helt enkelt.
Sv: Årsmötet...
Paul Eriksson i valberedningen säger saker i dagens GD som lovar gott. Hoppas bara att han vet vad han säger. Prata vitt och brett om stora styrelse-förändringar går ju.
Sv: Årsmötet...
64Waern:
Ja, vad gör supporterklubben egentligen?
Är det inte medlemmarna i föreningen som bestämmer?
Har aldrig varit med om att supporterföreningen gör sin kollektiva stämma hörd på årsmötena och ändå är de förmodligen de mest organiserade av alla medlemmar...
Ja, vad gör supporterklubben egentligen?
Är det inte medlemmarna i föreningen som bestämmer?
Har aldrig varit med om att supporterföreningen gör sin kollektiva stämma hörd på årsmötena och ändå är de förmodligen de mest organiserade av alla medlemmar...
Sv: Årsmötet...
65 Selander:
Nya vindar kan vi supportrar hjälpa till att skapa.
Det är synd att supporterklubbarna inte har ett möte och samlar ihop sina krafter för att ev få förändringar till som vi vill, för det verkar ju finnas en massa experter som vet det mesta.
Nya vindar kan vi supportrar hjälpa till att skapa.
Det är synd att supporterklubbarna inte har ett möte och samlar ihop sina krafter för att ev få förändringar till som vi vill, för det verkar ju finnas en massa experter som vet det mesta.
Sv: Årsmötet...
Tor Karlström: Får hoppas att det kommer att blåsa nya vindar efter årsmötet. Jag har tidigare hört rykten om att vissa påtänkta sponsorer inte har sponsrat Brynäs bara för att en viss eller vissa personer är i styrelsen.
Det lär väl visa sig efter årsmötet om det dyker upp några nya tunga sponsorer.
Det lär väl visa sig efter årsmötet om det dyker upp några nya tunga sponsorer.
Sv: Årsmötet...
gojoh: Fast Brynäs har ju ändå försökt och börjat tänka på framtiden. Det är väl ändå bra, eller???
Sv: Årsmötet...
gordo: Du kommer garanterat att bli "besviken". Allt annat vore en sensation.
Och det har inget med de namn som valberedningen kommer att föreslå, om ett år eller så kommer man i HS kunna läsa om dina sågningar och inkompetensförklaringar av även dessa namn.
Och det har inget med de namn som valberedningen kommer att föreslå, om ett år eller så kommer man i HS kunna läsa om dina sågningar och inkompetensförklaringar av även dessa namn.
Sv: Årsmötet...
Tor Karlström: Läste artikeln. Låter ju himla bra det här. Verkar som Brynäs insett att man måste ta bättre hand om både sponsorer och medlemmar. Hoppas nu att förändringarna i styrelsen blir av och att det är bra personer man får in.
Sv: Årsmötet...
Tja!
Enligt Valberedningens ordförande Paul Eriksson så blir de stora förändringar i styrelsen till nästa säsong.
Se länktips!
Brynäs IF SKA BLI DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Enligt Valberedningens ordförande Paul Eriksson så blir de stora förändringar i styrelsen till nästa säsong.
Se länktips!
Brynäs IF SKA BLI DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Länkar:
http://gd.se/sporten/
http://gd.se/sporten/
Sv: Årsmötet...
Huss:
Mer hängande på dörren, kanske...
Professionalism.
Ja.
Gemensamt mål.
JA.
Stark ekonomi.
Ett måste.
Det finns säkert en del att lära av tex FC Köpenhamn m fl.
Valberedningens förslag.
Inte skall man väl behöva bli besviken (gojoh?) över Palle & Co:s arbete...
Mer hängande på dörren, kanske...
Professionalism.
Ja.
Gemensamt mål.
JA.
Stark ekonomi.
Ett måste.
Det finns säkert en del att lära av tex FC Köpenhamn m fl.
Valberedningens förslag.
Inte skall man väl behöva bli besviken (gojoh?) över Palle & Co:s arbete...
Sv: Årsmötet...
gordo: Finner vi dig hängandes på låset månntro ?
Utan tvekan är röda siffror att vänta och påbud att livremmen måste dras åt hårdare. Frågan är bara hur man skall kunna upprätthålla Elitseriemässiga löner till spelarna och en kvalificerad stab om inte intäktssidan mångdubblas inom ett par år ?
Det är bara hoppas att många eldsjälar i Jantegävle lägger schismer och annat trams åt sidan för ett gemensamt mål.
Professionalism är nyckelordet.
Valberedningens förslag till ny styrelse blir därför den viktigaste punkten på agendan.
Utan tvekan är röda siffror att vänta och påbud att livremmen måste dras åt hårdare. Frågan är bara hur man skall kunna upprätthålla Elitseriemässiga löner till spelarna och en kvalificerad stab om inte intäktssidan mångdubblas inom ett par år ?
Det är bara hoppas att många eldsjälar i Jantegävle lägger schismer och annat trams åt sidan för ett gemensamt mål.
Professionalism är nyckelordet.
Valberedningens förslag till ny styrelse blir därför den viktigaste punkten på agendan.
Sv: Tony Mårtensson
74050: Naturligtvis så är det pengarna som styr. Och jag förstår naturligtvis Tony om han går till LHC för just pengarnas skull. Vad har han för skyldigheter gent emot Brynäs? Inga alls så vitt jag vet. Snubben är fri att gå till precis vilket lag som helst. Jag varken sörjer eller blir lycklig, vad han än väljer. Som jag skrev innan så tycker inte jag att Tony var en spelare av så stora mått då han var i Brynäs. Men vill han komma är han naturligtvis välkommen. Tony är en riktigt trevlig prick faktist. Jag kan i sådana fall sörja en kille som Johan Lindström lite mer. Han hade ett Brynäs hjärta av stora mått och var precis så tuff som en spelare måste vara idag. Varför hör inte Brynäs av sig till honom?
Fransk Cupfinal Fotboll...
Tja...e de nån annan som ska se den franska cupfinalen mellan PSG och Auxerre i Frankrike än jag...om någon vill se den så börjar den:
kl:21:00 på Eurosport....
Vi hörs alla BIF fans..!!
kl:21:00 på Eurosport....
Vi hörs alla BIF fans..!!
Sv: Sorry, vi kommer att missa slutspel
jalla: Nej jag tycker att Micke Lind är en kanon värvning.
Var har du sett att jag tyckte att Micke var en dålig värvning???
Var har du sett att jag tyckte att Micke var en dålig värvning???
Tips till kvällen
Det visas Speedway av högsta märke från Avesta på tv i kväll. Inför 12>14 tusen besökare. Det här är det största alla kategorier som hänt i sportväg i vår kommun. Det kommer tre stycken Masar till start! Två av dessa hamnar förmodligen på pallen. Tjena på er,,, "Tigrar".....
Johan Lindström
Igår mötte jag Johan Lindström på Domnarvsvallen (var annars). Han har inte fått klart med någon klubbadress till 2003-04, men trodde att Brynäs skulle lyckas bra med förändringarna man gjort till kommande säsong. Å andra sidan trodde han också att Gefle IF skulle rå på Djurgår'n...
Sv: Tony Mårtensson
Det skulle nästan kunna gå att få ihop ett helt lag med spelare som en gång lirat i Brynäs men som nu finns i andra elitserielag. Om inte det är ett bevis för att nåt är fel med dragningskraften hos Brynäs så vet jag inte...
Sv: Tony Mårtensson
P J Davydjoos:
Visst har Tony potential. Att vinna poängligan i farmarlaget är ett bevis för detta. Det gör man inte hur som helst.
En tvåvägsforward med "scoring touch", hur många såna finns det överhuvudtaget?
Och bara 23 år.
Det känns helt onödigt att han skall blomma ut i en annan ES-förening än Brynäs.
Å andra sidan kommer Anaheim att lägga upp ett bud.
BIF-LHC diskussionen är säkert bra för löneförhandlingarna...
Visst har Tony potential. Att vinna poängligan i farmarlaget är ett bevis för detta. Det gör man inte hur som helst.
En tvåvägsforward med "scoring touch", hur många såna finns det överhuvudtaget?
Och bara 23 år.
Det känns helt onödigt att han skall blomma ut i en annan ES-förening än Brynäs.
Å andra sidan kommer Anaheim att lägga upp ett bud.
BIF-LHC diskussionen är säkert bra för löneförhandlingarna...
Sv: Tony Mårtensson
65 Selander: Jag tyckte det var jävligt synd när han drog, det kändes som han var på G... Hans flytt var ett avbräck, enligt mitt sätt att se på det...
Sv: Tony Mårtensson
P J Davydjoos: Det är väl inte säkert det heller bara för att han har spelat med Brynäs en gång, det var väl inte många som sörjde Tony när han drog till NHL.
Vi lär ju inte få veta om han hade saknats i truppen förrän när säsongen är i gång eller redan nu på försäsongen.
Vi lär ju inte få veta om han hade saknats i truppen förrän när säsongen är i gång eller redan nu på försäsongen.
Sv: Tony Mårtensson
Anneli S: Det är väl självklart att pengarna spelaren får är avgörande för var han spelar. Förutom ex Foppa som själv tjänar mer än vad samtliga ES-klubbar omsätter, tillsammans. Linköping eller Gävle. Ehhhh.
Om föreningen inte har tillräckligt med deg så kommer inte några kanonvärvningar... E det konstigt?
Nej, så länge inte pengarna finns får vi nöja oss med våra fynd :-(.
Kan någon tipsa mej om vad som hänt med alla Timråsupportrar? Om minnet inte svikit mej så vann väl VF SM?
Alttså med tanke på gnället på Gavlerinken. Dom har ju kanppt varit där dom sista 30 åren.
Om föreningen inte har tillräckligt med deg så kommer inte några kanonvärvningar... E det konstigt?
Nej, så länge inte pengarna finns får vi nöja oss med våra fynd :-(.
Kan någon tipsa mej om vad som hänt med alla Timråsupportrar? Om minnet inte svikit mej så vann väl VF SM?
Alttså med tanke på gnället på Gavlerinken. Dom har ju kanppt varit där dom sista 30 åren.
Sv: Tony Mårtensson
Tony är INGEN frälsare, men truppen breddas och Anger KAN sticka till Montreal. Vad gör vi då?
Perfekt om vi har Mårtensson då.
Men vi kan kanske lägga ner snacket, han är väl i stort sätt klar för LHC om Anaheim släpper han.
Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!!
M.V.H Tor!
Perfekt om vi har Mårtensson då.
Men vi kan kanske lägga ner snacket, han är väl i stort sätt klar för LHC om Anaheim släpper han.
Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!!
M.V.H Tor!
Sv: Tony Mårtensson
65 Selander: Men han skulle bredda och tillföra kvalité i truppen, det skulle kännas lite bättre än i nuläget, eller?
Sv: Tony Mårtensson
P J Davydjoos: Truppen är inte bred. Men jag tror inte att Tony skulle lyfta laget avsevärt bara för att han har varit på andra sidan pölen.
« Föregående · 289948 · Nästa »