Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
« Föregående · 1803814 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Steenm: trodde man knappast för en månad sedan.. otroligt positivt överraskad av laget !
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Forsberg 1978: Han har varit grym hela februari! Vill verkligen behålla honom.
+ 3
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Brynäsgubbe: Eh va? Säg inte att du är medlem i "jinx-klubben" som får panik bara man berömmer laget innan matchen är över.
+ 2
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Steenm: Ingen alls. Har jag påstått det? Men det är inte ovanligt att folk gör det här.
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Brynäsgubbe: Själv njuter jag av det spel vi visat upp så här långt ihop med några kalla👍
+ 2
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
De är nu man verkligen upptäcker hur innihelvete mycket man saknat Paille! Han är överallt i sina byten! 👍🏻
+ 8
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Brynäsgubbe: När du drar den helt orelevanta kopplingen så börjar man ju fundera. Och även om "folk gör det här" så har det ju inget med slutresultatet att göra ändå.
Kämpa i BP nu...
Kämpa i BP nu...
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Får akta sig för att ta för många tvåor idag, domarna blåser för minsta lilla tydligen.
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Forsberg 1978: Klubba i ryggslutet med sträckta armar. Alltid två minuter.
+ 1
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Lakers ser ju förvånansvärt svaga ut, men de lär ju steppa upp i andra. Jag är i alla fall mycket nöjd med vad vi presterar ute på isen så här långt, det ser (fortsatt) stabilt ut!
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Det är sånna här matcher som ger målvakter självförtroende! Kom igen Felix! Visa att du kan bli vår nya Svedberg nudå för tusan!
+ 6
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Vida Arena, tillsammans m Saab den finaste SHL-arenan o arenan-typen Brynäs skulle ha haft istället
Jävligt många rättrogna också!
Grym period
Jävligt många rättrogna också!
Grym period
+ 1
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Steenm: haha jo, men Mannberg är en hackkyckling här inne. Betyder ju inte för den sakens skull att jag prompt vill se honom från start och Alcen på bänken! :)
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Det är bara att buga och bocka! Vilken propagandahockey! Verkar som hela Växjöpubliken är helt chockade....
+ 1
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
{8212}: Vill inte förringa vår insats, men undrar om inte Lakers är inne i en svacka av obestämd dignitet. Eller är det vi som gör dom så här dåliga?
Skit samma, jag njuter oavsett....😀
Skit samma, jag njuter oavsett....😀
+ 1
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Seriöst. Växjö har bara 5 skott på mål på hela matchen. Stämmer det?
Bra spel idag so far. Men kan vända snabbt och två mål är inte mycket. Fortsätt kämpa BIF!
Bra spel idag so far. Men kan vända snabbt och två mål är inte mycket. Fortsätt kämpa BIF!
+ 1
« Föregående · 1803814 · Nästa »