Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
« Föregående · 1409085 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
sylf: Det är såna här "insatser" som gör det omöjligt tro helt och fullt på Brynäs nån enda j-a säsong. Hur gärna man än skulle vilja det.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Stecklarn: Uselt, men ine förvånad. Brynäs i ett nötskal.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Lesky: Brynäs ska kunna åka lika mycket skridskor också, eller hur?
Växjö är helt välförtjänta denna seger! Brynäs uppträder oroväckande värdelöst.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Gurra88: Gunderson är skrämmande dålig, Clarkeklass rakt igenom!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
MarcusElving: Bra värvning av kung Sundlöv... Börjar bli dags att få in en bra back
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Loggar ur nu, grattis växsjö lr va fan ni heter. Ni är bättre än sunk brynäs ikväll
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Växsjö åker för mycket skridskor för Brynäs bästa i denna match, därom råder ingen tvivel. Usch och fy vad deprimerande.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Tack för den Dackell....De som hissade honom innan match kanske fått sig en tankeställare igen...:-(
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
sylf: Än en gång verkar det vara omöjligt att ta chansen etablera sig i tabelltoppen när de har chansen till det. Vet inte hur ofta det varit så de senare åren.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Jag fattar inte varför Brynäs har dessa jävla skitmatcher mellan varven, totalt oacceptabelt! De ska i alla fall kämpa, varje varje varje match!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Clarence: Ja, nåt större hopp har man inte, men dom får gärna motbevisa mig..
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Gurra88: Det stämmer inte, då hade spelarna fått högt blodtryck och blivit lite svettiga.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
sylf: Och det är väl - som vanligt - utsiktslöst att tro på en vändning. När Brynäs ligger under, menar jag... Hemskt!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Sa kommentatorn precis " att brynäs saggat ner sig"...haha
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Som sagt. Svedberg gör det han kan och lite till. Förjävla onödigt att inte ta vara på det av utespelarna!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Var bara en tidsfråga, Växsjö vet vad de gör i PP till skillnad från Brynäs i denna match. Men surt för Svedberg att det var ett sådant där otagbart slummål.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Brynäs förtjänar inte några jävla poäng i den här matchen! Fy fan vad förbannad jag är, så här får man inte uppträda!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
sylf: Timeouten skulle kommit efter att första BP var avklarat i tredje perioden....
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
sylf: Undrar om NÅN i Bif idag kommer att behöva ducha idag?
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
MarcusElving: Bedrövligt av Brynäs! Hur kan man gå ner sig så fullständigt?
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Så jävla rättvist!
Det är så rätt! Så går det Brynäs och framför allt Tommy som står som en statist i båset!
Patetiskt!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Någon måste GÖRA NÅGOT!!!
Tommy uppträder ju värre än Czarnecki, ta en time out!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Rossa: Fy åt helvete vad dåliga vi är man skäms ju för helvete!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Absolut inget framåt. D kommer inte ens ut i mittzon just nu
« Föregående · 1409085 · Nästa »