Wahlberg och den ofrivilliga semestern
558045 · Nästa » Till forumet
Sv: Wahlberg och den ofrivilliga semestern
Clubsport: Jag pratade med honom per telefon i mitt förra jobb och han tjänar INTE för dåligt!
Sv: Wahlberg och den ofrivilliga semestern
Man får hoppas att det inte är villan han poserar framför...
Isåfall betalar Brynäs alldeles för dåligt!
Isåfall betalar Brynäs alldeles för dåligt!
Sv: Wahlberg och den ofrivilliga semestern
83 Liljegren: med facit i hand gjorde nog Mr Flemming rätt.
Härligt, då kan jag sova lugnt inatt.
Då är han för snål, om nu detta var hans hus. Kanske var gästsugan iof.