Wahlberg och den ofrivilliga semestern
« Föregående · 557646 Till forumet
Sv: Wahlberg och den ofrivilliga semestern
83 Liljegren: med facit i hand gjorde nog Mr Flemming rätt.
Sv: Wahlberg och den ofrivilliga semestern
Man får hoppas att det inte är villan han poserar framför...
Isåfall betalar Brynäs alldeles för dåligt!
Isåfall betalar Brynäs alldeles för dåligt!
Sv: Wahlberg och den ofrivilliga semestern
Clubsport: Jag pratade med honom per telefon i mitt förra jobb och han tjänar INTE för dåligt!
Sv: Wahlberg och den ofrivilliga semestern
83 Liljegren:
Härligt, då kan jag sova lugnt inatt.
Då är han för snål, om nu detta var hans hus. Kanske var gästsugan iof.
Härligt, då kan jag sova lugnt inatt.
Då är han för snål, om nu detta var hans hus. Kanske var gästsugan iof.
« Föregående · 557646